掃呢頁CODE去手機

2022年8月23日 星期二

《痞子殿下》:痞子殿下︱周嘉洛演出有周星馳影子 玩不文下身突現「大笨象」 #周嘉洛 #周星馳 #痞子殿下

藝人周嘉洛、陳瀅與朱敏瀚今日(22日)等現身電視城,出席無綫熱播劇《痞子殿下》宣傳,眾演員落力玩有關記憶力遊戲,嘉洛事後慘遭大懲罰,被晾衫夾夾到「一身 ...






藝人周嘉洛、陳瀅與朱敏瀚今日(22日)等現身電視城,出席無綫熱播劇《痞子殿下》宣傳,眾演員落力玩有關記憶力遊戲,嘉洛事後慘遭大懲罰,被晾衫夾夾到「一身都係」,最搞笑是玩不文,其下身突現「大笨象」,難得當事人面對記者任影唔嬲。


宣傳期間周嘉洛被劇透稍後將推出與「鹹濕國師」黃建東的床戲,事後周嘉洛笑言:「都係離唔開畀佢摸手摸大髀,意識上交代有咀到,拍得好不安。(有冇試過同性向你示愛?)冇,可能我比較遲鈍,性格比較內斂,哈哈!(同陳瀅拍番床戲作補償? )有得同佢開工已經係補償啦。」


對於收視一直維持廿多點「強勢」,兼且輕微勝過由視帝視后等主演的《白色強人II》,嘉洛與陳瀅異口同聲表示:「冇話贏,咁我哋晚上8:30檔,吸到一班小朋友,況且收視嘢好講天時地利人和,加上我哋係喜劇呢!」問到近期經常被拿來與周星馳比較的嘉洛,有否信心憑此提名視帝,陳瀅搶答:「我哋有信心提名最佳組合、最佳劇集同最佳主題曲,不過唔係嘉洛唱嗰隻,而係JW嘅片尾曲。」


嘉洛則謙稱根本不能與周星馳比較:「佢太經典嘞,我不經不覺演出都有佢嘅影子,但唔係特別學佢嘅。(連主題曲都長埋,會唔會進軍樂壇?)專心做好演員先啦,唔好搞咁多嘢嘞。」而陳瀅剛完成新劇《美麗戰場》拍攝工作:「依家要爭取時間補眠,不過導演好犀利,依家已經投入後期同宣傳工作,因為劇集會10月出街。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!