掃呢頁CODE去手機

2022年8月23日 星期二

古天樂:新片內地「被偷票房」 古天樂收到好消息:會上映到10月! #古天樂

由影帝古天樂(古仔)擔任總監製及主演的香港首部科幻片《明日戰記》今晚(22日)舉行慈善首映禮,一眾主角包括劉青雲,以及電影主題曲主唱ANSONBEAN ...






由影帝古天樂(古仔)擔任總監製及主演的香港首部科幻片《明日戰記》今晚(22日)舉行慈善首映禮,一眾主角包括劉青雲,以及電影主題曲主唱ANSONBEAN及COLLAR成員陳泳伽(WINKA)亦親身到場支持,氣氛相當熱鬧。提到內地「被偷票房」一事,古仔淡然表示:「已經處理中,不過我收到好消息,內地上映延長至10月4日。」即意味着中秋及「十一黃金檔」古仔都可以陪伴內地粉絲:「嚟緊我每日都會好努力咁去宣傳。」


內地票房成績只屬一般,古仔卻獲一班香港同業支持,而近日出席謝票活動,亦寫獲大批粉絲「送暖」,難怪今晚他於台上有感而發表示:「必需行出呢一步,我都想電影擴闊界限,拍攝科幻片好艱難,需要好多時間同金錢,但一定要做一次。我希望觀眾帶着興奮心情離開戲院,之後再介紹畀其他人睇。」劉青雲更笑說:「諗都冇諗過可以拍科幻片,覺得自己可以拍啲類型電影嘅機會好細。外星人唔會嚟香港,只會到附近地方。」


拍攝過程好辛苦


事後受訪時談到優先場票房成績不俗,古仔表示開心:「雖然拍攝過程好辛苦,但最後呢個『仔』都見到大家,覺得好欣慰。其實我都冇預計套戲會票房有幾多,盡咗力就得。」青雲繼續表示從來沒有想過能參與科幻片拍攝,形容今次是奇妙旅程,感覺很不真實:「直到拍攝一刻先知道真係好大製作,仲要籌備好耐,先能夠有呢一個實質嘅感覺。之前對科幻片嘅概念以為只係着件綠色緊身衣,頭頂好多天線,好似『(天線)得得B』咁,但原來唔係只對住綠布景演戲,同平時拍戲其實冇乜分別。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!