掃呢頁CODE去手機

2022年8月23日 星期二

容祖兒:容祖兒為老友出頭 搵黃翠如報仇 #容祖兒 #黃翠如

藝人王祖藍主持的無綫節目《有個閨密叫祖藍》昨晚(21日)播出第4集,今集閨密是樂壇天后兼小學同學容祖兒,正宗「由細識到大」!「孖祖」要接受連串「快速考 ...






藝人王祖藍主持的無綫節目《有個閨密叫祖藍》昨晚(21日)播出第4集,今集閨密是樂壇天后兼小學同學容祖兒,正宗「由細識到大」!「孖祖」要接受連串「快速考試」展現「非一般」的才能,如上體育堂時,成功完成「燕式平衡」及「拱橋」,不過「倒豎葱」動作卻令他們頭痕,祖藍在祖兒出盡力幫拖下依然失敗,更差點兜腳踢落對方的頭部!另外,製作組在祖藍的小學老師幫忙下,找到他小學時期的「神級」美術動漫作品《街頭霸床》,雖然作品內容令人費解,但勝在有創意!「孖祖」即席鬥畫功時,更揭開祖兒的「超水準」畫功,她筆下的多啦A夢及龍貓,嚴重「毀容」,連祖兒也大呼:「冇眼睇!」


「孖祖」難得碰頭,當然盡訴心中情,祖兒提到恩師羅文時,說直到現在才明白對方的教誨:「羅記教我唔好咁緊張人哋點睇自己,好多嘢要放鬆。我有時會走去羅記屋企訴苦講心事,當時我仲覺得(誤會)佢唔理我。」原來「孖祖」畢業後重逢,也與羅文有關,在羅文演唱會上,當時在演藝學院就讀的祖藍也在場,還以為當時已火紅的祖兒未必認出他:「當時我話:『人哋咁紅,認得都唔認』,講完呢句,一打開度門,你就出嚟,你一見到我:『王祖藍』,所以我話祖兒係好好。」


另外,製作組找來「孖祖」的小學老師及同學以不同形式「亮相」,其中祖兒小學讀二年級時認識的好友黃翠紅,更含淚分享難忘回憶,令「孖祖」也即場爆淚,原來黃翠紅正是藝人黃翠如的姐姐,黃翠紅說:「我係轉校生,祖兒係第一個邀請我做朋友、問我叫咩名嘅人。跟住到大學,佢開始入行、好辛苦。最記得有一晚,佢半夜發開口夢,坐咗起身話:『我要飲珍珠奶茶』,跟住瞓番。作為朋友,佢絕對係兩肋插刀,隨時會伸出緩手,好重情義嘅朋友。」祖兒更自爆曾想向黃翠如「出手」:「翠紅細個畀妹蝦,我就想打佢個妹,佢個妹就係翠如。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!