掃呢頁CODE去手機

2022年8月23日 星期二

宣萱:宣萱得番半條命都撐古天樂 周秀娜最想演科幻片 #古天樂 #周秀娜 #宣萱

藝人宣萱、周秀娜、魏浚笙(Jeffrey)、張繼聰及謝安琪等,今晚(22日)現身《明日戰記》慈善首映禮,身體力行力撐古天樂。久違了的宣萱受訪時更表示: ...






藝人宣萱、周秀娜、魏浚笙(Jeffrey)、張繼聰及謝安琪等,今晚(22日)現身《明日戰記》慈善首映禮,身體力行力撐古天樂。久違了的宣萱受訪時更表示:「得番半條命都要嚟,今晚一早已經Mark咗期,都真係幾期待。」她透露早前拍攝《尋秦記》電影版時,曾有幸睇過《明》片少少預告片:「覺得好緊張,同埋佢哋嘅CG做得好勁。(點解唔叫古仔預埋妳演出?)當時都唔記得簽咗佢未,如果有下一次,記得預個小角色畀我,唔見樣都可以。」


談到近期工作,宣萱表示:「返咗內地3個月,做咗3個帶貨直播,都覺得幾好玩,OK嘅。(你帶啲咩貨?)全部都係我揀,要用過先推薦畀人,唔想做差自己嘅名聲。我都同有關方面講明,賺唔賺錢唔係最緊要,希望觀眾買得開心。(內地啲帶貨,每次做足6、7小時喎。)第一次我都做到聲沙,不過我當佢同觀眾傾偈咁做,有次仲笑到收唔到聲。」


另外,周秀娜表示自己剛完成兩套劇集的拍攝,不過未有選擇放假,近日反而再接拍新片《爆裂點》,與「大反派」譚俊彥飾演一對。她坦言:「呢部係男人戲,所以我佔戲唔多,不過覺得角色有發揮,所以都想參與。」她今晚特意前來捧古天樂場:「我都好欣賞同尊重古生,自己都鍾意睇科幻片,日後能夠參與一角就更加好。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!