掃呢頁CODE去手機

2022年9月2日 星期五

33歲陳靜過完中秋飛美國深造演技順道雪卵:年紀都唔細 #陳靜

陳靜(Dada)今日(2/9)現身銅鑼灣出席活動。33歲的Dada透露在港慶祝完中秋節後,翌日便飛往美國遊學增值自己:「其實今次我係去學畫畫同埋上一啲 ...




陳靜(Dada)今日(2/9)現身銅鑼灣出席活動。33歲的Dada透露在港慶祝完中秋節後,翌日便飛往美國遊學增值自己:「其實今次我係去學畫畫同埋上一啲演戲嘅大師班,而呢次遊學只係用3個月時間,其實話長唔長,話短唔短。而我想趁有時間去增值自己同埋去享受生活。(拍拖未?)哈哈!仲係單身。其實呢樣嘢又唔係我特別想要嘅,因為我就覺得仲有好多可以做,就好似今次我咁,可以放吓假出去體驗人生,反而呢樣嘢係我想要。」

Dada續說:「雖然呢一刻唔想拍拖住,但今次之旅我都會去雪卵,為將來打算,話晒而家自己年紀都唔細,始終有兩手準備會係好啲,而今次收費都要成6位數字嘅,係美國雪完,我可能再返香港再雪過都唔定,因為有好多公司話贊助我。」

點擊睇更多DaDa靚相:

Dada好靚。(IG@dadachan)


Dada好靚。(IG@dadachan)


Dada好靚。(IG@dadachan)


Dada和Rainky好friend。(IG@dadachan)


着到好襯。(IG@dadachan)


着到好襯。(IG@dadachan)


Dada和Rainky好friend。(IG@dadachan)


Dada手抱巨型玫瑰花。(IG@dadachan)


Dada好勤力做運動。(IG@dadachan)


好靚。(IG@dadachan)


好靚。(IG@dadachan)


好靚。(IG@dadachan)


好靚。(IG@dadachan)


Rainky都好fit。(IG@rainkywai)


蔚雨芯(Rainky)。(IG@rainkywai)


蔚雨芯(Rainky)。(IG@rainkywai)


蔚雨芯(Rainky)。(IG@rainkywai)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!