掃呢頁CODE去手機

2022年9月2日 星期五

《星級煮意》:星級煮意︱Kylie C.自肥教整豉油煎蝦 包你食到笑哈哈 #Kylie C. #鄭杞瑤

繽FUN星網新一輯煮食節目《星級煮意》有「學霸甜心」鄭杞瑤(KylieC.)擔任主廚,為大家炮製好味又易上手的家常菜。在最後一集中,KylieC.會示 ...






繽FUN星網新一輯煮食節目《星級煮意》有「學霸甜心」鄭杞瑤(Kylie C.)擔任主廚,為大家炮製好味又易上手的家常菜。在最後一集中,Kylie C.會示範一道很有她特色又有意頭的菜式:「我會教大家煮豉油煎蝦,因為我好鍾意食蝦,大家成日都話我鍾意笑,希望大家喺疫情下都可以一齊『笑蝦蝦』。」


材料方面,有蝦、蒜、乾葱及豉油,蝦可以用新鮮蝦或雪藏蝦,表示:「疫情下好多人都會買雪藏蝦,煮之前一日將啲蝦由冰箱放落雪櫃下格等佢自然解凍,煮之前再用清水洗一洗就可以,之後我哋用剪刀將所有蝦腳剪晒佢,再用刀割開蝦背抽走蝦腸。」將蝦處理好後放在一旁待用,首先在油鑊加入適量油,把油煮熱後放入蝦,用中火慢慢煎香,當蝦轉為紅色就可以翻轉另一面煎,煎到差不多就可以放上碟,之後在鑊內加油,把蒜及乾葱爆香,再落適量鼓油,跟住將之前煎熟的蝦放入鑊中快炒,炒至入味便可以上碟。


Kylie C.提醒大家用油煎炸食物時要加倍小心:「我實在太鍾意食煎炸嘢,喺外國讀書經常都會整,不過每次都會好驚青。記得有一次我用油炸春卷,啲油彈到塊面起咗個水泡,真係嚇死我,自此就唔係好敢再炸嘢喇!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!