掃呢頁CODE去手機

2022年9月2日 星期五

黃凱芹當年視周慧敏得個樣 重提與公司鬧不和事件:身段放唔低 #周慧敏 #黃凱芹

黃凱芹日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談將於紅館舉行35周年演唱會感受,黃凱芹稱:「唔知係咪男 ...




黃凱芹日前作客TVB娛樂新聞台節目《StarTalk》,接受主播許文軒(Edmond)專訪,大談將於紅館舉行35周年演唱會感受,黃凱芹稱:「唔知係咪男人去到某一個年紀就唔顧身世,不修邊幅,我平時唔可以話係爛撻撻,但會係一個好隨意嘅人,所以有歌迷話我點解你成日咁樣,以前都唔係咁。(平時有冇不斷Keep Fit?)我冇特別Keep,可能生活習慣影響,飲食方面自己唔會食啲肥膩嘢,又唔食宵夜,有適量運動,好鍾意游水,因為游水帶氧運動有幫助,可以塑型。」

談到35年來的圈中朋友,黃凱芹直言跟周慧敏合作多年,擁有強烈CP感,他說:「我哋因為電台而認識,我仲早佢幾個月入電台,好開心聽眾好受落,變咗電台嘅最佳拍檔,引伸到舞台上音樂上都係最佳拍檔,CP感好重,我哋合唱嘅歌,如果搵另外一啲人唱好似唔得咁。(周慧敏講過你哋溝通係用Email?) 其實想當年係佢教我個電話,佢仲搵咗啲朋友幫我買同Set Up電腦,跟住就用Email聯絡,自此我哋就Keep住用Email就夠!好似上次佢開周年演唱會,佢都係用Email搵我,不過我成日唔Check,差啲Miss咗!仲俾佢問返我點解咁耐都唔覆!我結果冇問題呀!我做到嘉賓!」

他亦有重提與公司鬧不和事件,當時黃凱芹憑《晚秋》一曲在內地爆紅,但3年後與經理人公司關係決裂,更黯然告別樂壇:「當時經理人想我出隻碟,全部用晒內地嘅去改編,其實當時去一間新公司就係想做原創嘅創作歌手,同我自己嘅理想背道而馳,之後反咗面,停晒我所有嘅收入同所有演出機會。生活點算呢?自己嗰個身段放唔低,所以一走了之,去咗外國生活。」

黃凱芹直言易滿足,他說:「其實35年已經賺咗,我要做嘅嘢已經做過,我拍過劇、做個主持、出過好多唱片、演唱會,我仲搞過舞台劇,如果35年之後,可以搵一個拍檔做一個雙人演唱會就好!可能會係一個新衝擊都未定。(咁使唔使Email定周慧敏?)如果佢唔OK咪好瘀?等主辦同製作公司安排」

性格問題!(影片截圖)


性格問題!(影片截圖)


性格問題!(影片截圖)


性格問題!(影片截圖)


性格問題!(影片截圖)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!