掃呢頁CODE去手機

2022年9月30日 星期五

陳凱琳憶選港姐時被批唔夠師姐靚 鼓勵冠軍林鈺洧用工作證明自己 #林俊賢 #林鈺洧 #港姐 #陳凱琳

陳凱琳(Grace)今日(28日)現身中環一間台式手搖飲品店擔任開幕嘉賓,一向喜歡整甜品的Grace更即席露一手表演拉茶,並送給現場其中一名幸運男士。 ...




陳凱琳(Grace)今日(28日)現身中環一間台式手搖飲品店擔任開幕嘉賓,一向喜歡整甜品的Grace更即席露一手表演拉茶,並送給現場其中一名幸運男士。

她接受《香港01》訪問時坦言,平時雖然非常喜歡飲珍奶和食甜品,但都會為了維持身材努力去平衡:「自己本身都好好動,好鍾意同個仔出去跑,但我覺得最緊要都係保持一個好嘅心態,唔使話飲一杯就好內疚!」她笑言大仔與她口味非常相近,喜歡飲黑糖鮮奶,作為家長都會讓小朋友多嘗試不同的食物,但不要太過量。

Grace正擔任明珠台節目《Love Matters with Grace》主持,她笑言如果有機會的話可以開拍叫《Food Matters with Grace》的飲食節目:「我最拿手都係啲簡單嘅飯餸,番茄炒蛋啊,焗叉燒啊,如果可以嘅話都想去香港其他地方試下其他美食。」

Grace透露老公鄭嘉穎比較喜歡食鹹點。(梁碧玲攝)


Grace透露老公鄭嘉穎比較喜歡食鹹點。(梁碧玲攝)


Grace坦言很想帶兩個仔仔一齊去旅行。(梁碧玲攝)


Grace坦言很想帶兩個仔仔一齊去旅行。(梁碧玲攝)


今屆港姐三甲正式出爐,卻引起大批網民批評,稱「以前的港姐美得多」,作為師姐的Grace坦言,「我嗰陣時都係畀人話『都係以前嗰啲更好』,其實年年都會有一啲好與唔好嘅新聞出嚟,我自己都係過來人,希望大家都可以將焦點放喺好嘅一面,唔好淨係睇唔好嘅一面,都要鼓勵下佢哋!」冠軍林鈺洧過去在節目中談及性經驗的影片再度被翻出,Grace希望她將來可以在工作上證明自己,對於不少佳麗因有鄉音而被恥笑,她:「咁我自己都係喺加拿大大嘅,返嚟香港嘅時候就可以好好適應呢度嘅文化同語言,如果你哋睇返我九年前嘅片,都會見到我嘅中文應該係有進步嘅!」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!