掃呢頁CODE去手機

2022年9月30日 星期五

袁文傑:黯夜守護者︱袁文傑寧願被淋屎 自爆原因得一個 #袁文傑 #黯夜守護者

無綫劇集《黯夜守護者》即將大結局,在劇中飾演賤男袁文傑惡有惡報,被淋紅油及潑糞,袁文傑透露從演以來首次遭淋紅油及淋「屎」,更笑言後者感覺較好,皆因「屎 ...






無綫劇集《黯夜守護者》即將大結局,在劇中飾演賤男袁文傑惡有惡報,被淋紅油及潑糞,袁文傑透露從演以來首次遭淋紅油及淋「屎」,更笑言後者感覺較好,皆因「屎水」其實以美味的香蕉、麥皮及阿華田製成,反之紅油入眼會很麻煩:「因為要一Take過,壓力一定會有,但負責淋我嘅羅浩銘壓力仲大,因為淋得唔湯唔水都冇得再拍過,哈哈!」他稱不擔心角色被觀眾討厭,並指今次拍攝有意外收穫:「唔少朋友睇完都同我講,我今次形象好突出。」


另外,有份潑糞的江嘉敏談到角色「小寶」設定層次豐富,刁蠻任性感性重情樣樣有齊,江嘉敏笑指角色初段令人氣結:「喺頭半段好多人包括我自己,見到小寶一出嚟就搞搞震,都會好想打小寶,我都想打!」至於在劇中飾演江嘉敏父親的李國麟,其中一幕要跟陳國峰肉搏,雖然李國麟已年屆68歲,但拍起動作場口依然有板有眼,他稱向來有做運動習慣:「平時游水、行山多,加上喺TVB不停拍古裝、時裝打鬥戲,技巧都慢慢掌握到,令我由唔識打變到睇落似武林高手。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!