掃呢頁CODE去手機

2022年11月11日 星期五

李嘉欣:李嘉欣重提死亡真相 憶阿仔鬧爆隱瞞病情 #李嘉欣

「大美人」李嘉欣年初突然於社交網自爆入院,嚴重得入住ICU進行搶救,生死搏鬥足足48小時,並揚言「執番條命」、「呢個世界差啲冇咗我」等,好在依家佢回復 ...






「大美人」李嘉欣年初突然於社交網自爆入院,嚴重得入住ICU進行搶救,生死搏鬥足足48小時,並揚言「執番條命」、「呢個世界差啲冇咗我」等,好在依家佢回復健康,仲成日靚靚出席飯局,更剛過52歲生日。近日佢重提當時病重情況,指自己今年一月某個半夜,突然心跳得好快,每分鐘跳160,好唔舒服,老公許晉亨請醫生上屋企睇佢,醫生並即刻為佢安排病房,緊急入院。


佢提到當時睡意正濃,老公本身想畀佢瞓多陣先入院,點知當時醫生堅持要佢入院,指如果畀佢瞓着,佢好可能唔會再醒。迷迷糊糊嘅李嘉欣,當時仍未知情況危急,仲強撐同家人講自己冇事,叫佢哋唔使擔心。


直至入醫院辦完手續,大家先知事態嚴重,家姐李嘉明見到佢時,佢對眼已經白濛濛一片,好得人驚。上到病房,護士更量唔到李嘉欣血壓,肺科醫生話佢有嚴重肺積水,所有內臟包括肝、腎已停止運作,要即刻入深切治療部。直至抽完肺水,佢先終於唞得番氣。之後心臟科教授為我檢查,check到佢心臟先天性多咗一條血管,條血管好似短路咁亂跳,所以當時我個心唔係跳緊係震緊,160係心震,因此體內先冇血輸送去內臟。


當時10歲嘅仔仔Jayden正喺家中等消息,不斷致電媽媽追問情況,但李嘉欣為免佢擔心,只好氣若柔絲安慰佢話「媽咪冇事,唔使擔心」直頭佢社交網出post,阿仔睇完好嬲,問佢點解咁大件事都唔話佢知,佢覺得自己已大個仔,唔應該呃佢,令李嘉欣好驚訝仔仔咁成熟。於農曆年過後,李嘉欣再接受導管消融手術,喺大腿旁穿一條導管進入心臟,防止再有異常的心律不整。而佢依家都好感恩,個心冇再亂咁跳。事後傭人姐姐都叮囑我,有唔舒服一定要出聲,千祈唔好死頂。


P5]



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!