掃呢頁CODE去手機

2022年12月25日 星期日

袁嘉敏:聖誕重提與鍾培生轇轕 袁嘉敏指有人100%主動力追 #袁嘉敏 #鍾培生

前港姐袁嘉敏今年4月突然公開怒斥百億富三代鍾培生及鍾父有「古怪要求」,事件耐人尋味,當中有傳佢不滿葉蒨文鍾培生出雙入對,反而自己「唔見得光」而爆See ...






前港姐袁嘉敏今年4月突然公開怒斥百億富三代鍾培生及鍾父有「古怪要求」,事件耐人尋味,當中有傳佢不滿葉蒨文鍾培生出雙入對,反而自己「唔見得光」而爆Seed鬧人,鍾培生則認曾提供金錢援助,同時斥袁嘉敏斬纜半年仍有索求。去到年尾,袁嘉敏尋日(23日)再次開腔同鍾培生關係,以「處心積慮3月17日的照片在4月1日發出」嘅新聞標題去解說,指自己愚人節當日發相鬧爆鍾培生父子,為大家送上一個充滿花生嘅聖誕節。


佢就多次遊花園,未有指明三人實際發生過咩事,僅再次強調去年被「某人」發力狂追,不過佢自己就想將對方嘅愛意轉化成「姐弟」關係:「我做咗10幾年公眾人物,都冇話公開咁樣講人哋唔啱或者講人哋唔好,其實嗰日就真係失咗啲理智啦,因為唔開心喊得幾犀利嘅。咁但係咪鬧人渣?我就無一個咁凝重、咁harsh嘅字眼啦,即係喺我哋人常會話中意思就係衰人多少少,但係始終對佢哋唔好,對我又唔好啦,特別去到我呢個年紀,應該更加成熟去處理,都係我嘅錯啦,最大嘅錯都係我啦。因為其實我應該揀得好啲,即係揀人做朋友要揀得好啲,同埋我真係放低咗戒心,搞到自己幾傷心同嘥咗幾多時間,咁呢個都係我嘅錯嚟嘅。」


佢續解釋自己未見過鍾培生咁高所以先cap圖,並暗示同鍾培生當時嘅真實關係,講到明係人哋100%主動、主導,自己都知同對方咁樣係唔啱:「嗰陣係有人主動嚟搵我,就話鍾意咗我好多年,終於想識我喇。一開始其實都覺得唔啱㗎喇,因為大家嘅諗法同性格都好唔同,就希望慢慢轉化變咗做一個細佬咁樣,但係唔係即刻可以轉化到,同埋唔係咁容易轉化囉。100%係人哋主動提出,人哋主導,香港社會上都認為有錢嘅男人就係筍盤,但我就會着重大家性格同諗想法係咪好夾,因為日日都要對住,如果大家溝通得唔太好,都真係冇咩必要去發展。其實當時就一直保持住一份理智嘅,但係後尾到4月1號就失咗理智…」


當提到當時鍾培生指對佢提供經濟援助過百萬,每次20幾萬,及後佢宣布自力更生、從頭工作,對此佢否認冇咁嘅事,又講自己做童工嘅辛酸身世,直言最怕人哋吓吓講錢:「我想講,佢未出世我已經做緊嘢……13歲嗰時就已經返工…其實成個人生都係不斷做嘢,我辛苦嘅程度比好多同齡女士捱多好多倍,做咗藝人之後生活都唔係容易咗…但我又一路都係要靠自己,一路都冇渴望人哋去幫太多。我個性格係好怕人哋成日都講錢,吓吓都講錢嗰啲人我係好驚嘅,咁變咗今次好可惜,畀人感覺係我貪人哋錢、吓吓都講錢嗰個係我,但真係唔係囉。」


對於葉蒨文同鍾培生嘅緋聞令自己「眼火爆」,佢就再次指「鍾袁大戰」唔關其他人事,並指自己30歲前已單身7年,冇乜拍拖亦冇人追,反而就講到識咗個有錢外籍男友,當時佢都冇回應同對方嘅感情傳聞,仲愈講愈遠,話自己拍拖好「淋」、畀另一半食住,成日去遷就對方反而搞到有好多負面新聞,仲寸位外籍前男友愛菲律賓及泰國人,但二人仍然有聯絡。話鋒忽然一轉,就強調自己就算結婚都唔會公開,除非對方係公眾人物先會講少少,不過小朋友嘅樣同相就唔會公開,同時亦想保持低調私人生活,係今年講多咗少少。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!