掃呢頁CODE去手機

2022年12月25日 星期日

高海寧賣命賺錢養家被雜誌寫「爛蒲」 曾壓力爆煲有情緒病 #高海寧

高Ling略帶激動澄清當年無中生有的負面報道:「嗰時有啲雜誌寫我爛蒲、成日出去玩,溝仔...我又唔出街,又唔蒲,後尾啲記者同我講返,『唔好意思寫咗你, ...






高Ling略帶激動澄清當年無中生有的負面報道:「嗰時有啲雜誌寫我爛蒲、成日出去玩,溝仔...我又唔出街,又唔蒲,後尾啲記者同我講返,『唔好意思寫咗你,因為寫你啲書賣得好呀,銷量第一』,有冇考慮過我感受?一個女仔嘅聲譽掌握喺你枝筆,(蝦頭:就係一定冇)因為利益呀嘛。」她續指記者坦承知道報道中的主角是誰,卻因「真嘅唔敢寫」而令她「食死貓」:「我好唔開心,有一段時間又封胸又剩,唔想大家focus喺我身材上面。」直到踏入30歲,高Ling明白到與其花時間討好不喜歡自己的人,不如專注做好自己、好好為自己而活。

高Ling重提情緒出現問題經過:

高Ling試過壓力爆煲情緒出現問題。(影片截圖)


高Ling試過壓力爆煲情緒出現問題。(影片截圖)


高Ling試過壓力爆煲情緒出現問題。(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


(影片截圖)


曾經賣命工作賺錢養家,高Ling透露試過壓力爆煲情緒出現問題:「我個世界崩潰咗,覺得冇人救到我。我不嬲好自愛,細個讀書好多同學會𠝹手,我覺得傷害自己好蠢...但有一下,我記得有一日,我同阿媽去supermarket買嘢等過馬路,有架貨車喺我面前飛快經過,我個腦pop咗一樣嘢,如果行出去會點,嗰下下意識反應係向後退咗一步,跟住第二日去睇醫生。」在醫生的協助下,加上高Ling之後的一趟背包旅行,啟發到她什麼才是生活。獲得啟發後,高Ling的價值觀180度改變,學會愛惜自己之餘,亦找回自己的生活:「人生有好多種活法,睇下你想點活...好感恩有呢啲經歷同遭遇,我先可以變成而家呢個自己。」

點撃睇高Ling其他靚相:

高海寧真空上陣。(高海寧IG)


高海寧真空上陣。(高海寧IG)


高海寧真空上陣。(高海寧IG)


高Ling為爸爸預祝生日。(高海寧ig)


高海寧大曬傲人的身材,(ig@sammkoling)


照片中高海寧穿上運動bra top及瑜伽褲,(ig@sammkoling)


李佳芯高海寧不時孖住周圍去。(IG:@sammkoling)


李佳芯高海寧不時孖住周圍去。(IG:@sammkoling)


李佳芯高海寧不時孖住周圍去。(IG:@sammkoling)


李佳芯高海寧在《殺手》有很多對手戲。(資料圖片)


高海寧不被重視!(葉志明攝)


13.高海寧


高海寧唔知同邊個同行呢。(IG:@sammkoling)


高海寧到海邊欣賞夜景。(IG:@sammkoling)


高海寧唔知同邊個同行呢。(IG:@sammkoling)


高海寧出道多年一直甚少公開提及感情事,她與鄧智偉的戀情一直埋藏多年,直到對方被爆偷食後才默默承認其前女友身份。(IG:@sammkoling)


出道多年一直甚少公開提及感情事,高海寧與鄧智偉的戀情一直埋藏多年,直到對方被爆偷食後才默默承認其前女友身份。(IG:@sammkoling)


高海寧感情事一直相當低調,最近帖文更寫上「right people always stay」疑有新戀情。(IG:@sammkoling)


高Ling件泳衣超高衩設計好性感。(高海寧ig)


高Ling件泳衣超高衩設計好性感。(高海寧ig)


高Ling好索呀。(高海寧ig)


高Ling大露背。(高海寧ig)


高Ling好索呀。(高海寧ig)


高Ling好fit。(高海寧ig)


高Ling胸前位置好搶鏡。(高海寧ig)


高Ling胸前位置好搶鏡。(高海寧ig)


穿上紅色三點式的高Ling在泳池邊喝着椰青曬太陽,非常愜意。(高海寧IG圖片)


高海寧透露現時與無綫仍有約在身。(陳順禎攝)


高海寧飾演嘅雷紫彤因為一次意外,變成8歲心智小妹妹,造型相當吸睛,望落亦都真係有啲稚氣。


高海寧飾演嘅雷紫彤本身係「霸道女總裁」,型格十足。


高海寧飾演嘅雷紫彤本身係「霸道女總裁」,型格十足。


【高海寧《開播情景喜劇》】(IG@sammkoling)


1月13日是高海寧35歲生日。(IG@sammkoling)


1月13日是高海寧35歲生日。(IG@sammkoling)


1月13日是高海寧35歲生日。(IG@sammkoling)


高海寧近一年大半時間留在內地工作。(IG@sammkoling)


1月13日是高海寧35歲生日。(IG@sammkoling)


高海寧自出道以來一直肯搏肯捱,工作機會不斷。(IG:@sammkoling)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!