掃呢頁CODE去手機

2022年12月25日 星期日

李佳芯:李佳芯除夕冇人約 唔靠「失靈媒人」林盛斌搵伴 #李佳芯 #林盛斌

藝人李佳芯(Ali)今日(25日)出席購物節活動,在工作中度過聖誕的她笑言下次要改變心態:「唔應該問我有冇異性約,而係有冇單位約我,咁我會開心啲,有工 ...






藝人李佳芯(Ali)今日(25日)出席購物節活動,在工作中度過聖誕的她笑言下次要改變心態:「唔應該問我有冇異性約,而係有冇單位約我,咁我會開心啲,有工作。(你寄望除夕有人約?)我都希望有,但暫時冇,我嗰日仲係Available,有單位想搵我做嘢都可以。」


Ali表示沒有呼籲性異約她,但認為佳節會想有熱鬧氣氛,但不一定要異性陪,有朋友或家人都開心,又指身邊仍有不少未脫單的女性朋友,問她是否不用墊底?她說:「又唔好咁比較,單身都可以好開心,可以有朋友同自己嘅生活。(揀工作定係約會?)工作工作都緊要,希望工作同愛情可以平衡到,呢個係我最終極願望。(依家側重咗一邊?)近期獨處咗一段時間都係好事,更了解自己同方向,希望將來唔需要兜路。」


問她會否找圈中金牌媒人林盛斌(Bob)幫手時,Ali指相信對方很忙:「佢身邊應該好多朋友搵佢。(你排定隊先?)佢咁忙,我交畀個天。」講到擇偶條件,她自問沒有條件:「人大咗就冇列過清單,每個人都需要溝通、價值觀相同,搵個靈魂伴侶,依家就隨緣,就算對方符合晒你個清單,但唔鍾意就唔鍾意,又可能對方唔鍾意你呢,要搵個互相相愛嘅好難。」


另外,Ali不忘宣傳明天播出的新劇《有種好男人》,表示大家可以邊拆禮物邊看,問到是否拆她?她笑言:「都OK。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!