掃呢頁CODE去手機

2022年12月25日 星期日

薛凱琪:薛凱琪「娃娃臉」再惹熱論 惠英紅許紹雄嘈到掟簿走人 #惠英紅 #薛凱琪 #許紹雄

內地真人騷《無限超越班》開播以嚟話題不斷,節目精裝版將於今晚(24日)11點35分於翡翠台播放。而12位後輩藝人中,以薛凱琪(Fiona)最為搶眼,事 ...






內地真人騷《無限超越班》開播以嚟話題不斷,節目精裝版將於今晚(24日)11點35分於翡翠台播放。而12位後輩藝人中,以薛凱琪(Fiona)最為搶眼,事關佢嘅年紀以及娃娃臉一度引嚟評論,當中以惠英紅最為肉緊。


節目中惠英紅痛心引述自身經歷,希望幫助Fiona走出樽頸位:「我38歲時突然沒戲拍,我便懷疑我自己,有一次我真的做了錯事,我自殺了,我家人踢我房門把我救了,那時候我才知道我有病,不是因為社會淘汰我,而是我淘汰了社會,我整整用了三年整理自己。」


之後佢又苦口婆心同Fiona講:「我不想你再浪費你的時間,你再不變你就完了,你沒時間了。」而在旁嘅許紹雄見氣氛緊張,就搞笑打圓場話:「她(Fiona)在我心中是不會死的!」不過呢句就觸發到惠英紅嘅神經,令佢激動咁話:「是我很差嗎?」更離座兼掟簿,火藥味極濃。而Fiona見場面咁混亂,即驚慌大叫:「不要吵了,唔好嗌交!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!