掃呢頁CODE去手機

2022年12月25日 星期日

李佳芯新劇放「炮灰檔」 無緣出席下月頒獎典禮:咪畀我放下假囉 #李佳芯

Ali和馬德鐘主演的新劇《有種好男人》將於明晚首播,她自從回復單身之後,經常被外界關心有沒有新的心儀對象,被問及她的理想好男人會否像劇中的馬德鐘一樣, ...






Ali和馬德鐘主演的新劇《有種好男人》將於明晚首播,她自從回復單身之後,經常被外界關心有沒有新的心儀對象,被問及她的理想好男人會否像劇中的馬德鐘一樣,Ali笑言:「其實我冇擇偶條件好耐,我成日覺得即使個checklist全部啱晒都好啦,如果你唔鍾意,或者人哋唔鍾意,咁都冇用,最緊要係咩?係大家都鍾意對方,咁難得搵到個互相鍾意嘅人其實係咩條件都唔鍾意。」

今年Ali主演的劇集被放到年尾播出,雖然她坦言劇集非常適合闔家歡時段,但此舉卻讓不少她的粉絲感到可惜,皆因作為視后的她不但無法憑該劇爭視后,亦無緣出席下月舉行的《萬千星輝頒獎典禮2022》:「係呀,咪畀我放下假囉,放假都有放假嘅開心,其實我都冇放慢手腳嘅,我都一路有自己覺得有意義嘅事一路做緊,我一路都冇停落嚟,所以真係好多謝大家擔心!」




























































































































本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!