掃呢頁CODE去手機

2022年12月17日 星期六

蕭正楠18年後再拍MV 將新歌獻給亡父:想告訴他一切也安好 #蕭正楠

蕭正楠(Edwin)日前為新歌《小小大人物》拍攝MV,原來他對上一次拍MV已經是18年前嘅事。Edwin說:「雖然我平時成日拍劇,但唔知點解今次拍MV ...




蕭正楠(Edwin)日前為新歌《小小大人物》拍攝MV,原來他對上一次拍MV已經是18年前嘅事。 Edwin說 : 「雖然我平時成日拍劇,但唔知點解今次拍MV前一晚真係有啲緊張,緊張到瞓唔着,我諗係開心到瞓唔着。」

今次MV導演找來一個小朋友扮演Edwin的童年,也是代表他入行時候的初心,入行後遇到很多困難及挫折,Edwin就演繹入行以來幫忙過他的人。Edwin又說:「真的沒想過相隔咁耐之後,可以再有機會入錄音室錄一首自己嘅新歌,真係好Amazing呀。能夠有呢首歌要多謝TMG,其實係我膽粗粗去問CEO可唔可以幫我出一首入行二十周年嘅歌,竟然一問即刻答應,就係咁成就了這件事嘅發生啦。」

Edwin孖小朋友拍MV。


Edwin孖小朋友拍MV。


Edwin孖小朋友拍MV。


Edwin好專業。


Edwin好專業。


Edwin好專業。


Edwin也好感激作曲嘅伍仲衡同填詞嘅徐繼宗寫咗一首咁感動嘅歌給他,這首歌是他入行2廿後送給他在天上的爸爸的歌,他說 : 「我很想告訴他,他的兒子現在雖然不是一個什麼大人物,但都算是一個小小大人物,因為已經擁有自己的家庭和事業,一切也安好。」他再說:「記得錄音當日,喺錄音室錄完聽返嘅時後我都聽到眼濕濕,令我最感動嗰句係『不再遇見/也會望見/複印着你/有我的臉』,真係忍唔住。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!