掃呢頁CODE去手機

2022年12月17日 星期六

丁子朗首演男一即殺入視帝十強 自覺有份爭獎已贏凸:我何德何能 #丁子朗

丁子朗(丁丁)與郭柏妍(Rosita)今日齊齊為平和基金「不賭波做個醒目真球迷」的「足球同樂日」活動擔任嘉賓,宣揚睇波勿賭波的信息。講到睇波,今屆世界 ...




丁子朗 (丁丁) 與郭柏妍 (Rosita) 今日齊齊為平和基金「不賭波 做個醒目真球迷」的「足球同樂日」活動擔任嘉賓,宣揚睇波勿賭波的信息。講到睇波,今屆世界盃已剩下季軍戰和決賽爭冠軍兩場大賽,丁丁亦有追睇賽事,最喜歡的阿根廷的美斯。雖然明晚舉行決賽時丁丁要開工,但他也會在休息期間與同事和工作人員一起睇波,問到可有信心美斯會帶領阿根廷國家隊捧盃,丁丁說:「信心一定有,佢今年35歲喇,係最後一屆,希望佢可以攞到,好鍾意佢嘅真性情,無球星架子。」

而提到他與Rosita將在新劇《奪命提示》中再飾演情侶,問到又與對方演情侶可會悶?丁丁即說:「唔會,對住靚女點會悶,我哋已經有默契。今次套劇嘅感情戲同之前《下流上車族》嗰種唔同。(佢讚你係好好嘅前輩。)嘩,咩前輩,佢唔好亂講嘢,佢先係我前輩,我聽佢唱啲歌大㗎,哈哈,我哋同年㗎,平日有一齊踩板,拍劇都合作得好開心嘅,Rosita係個好努力嘅演員。(佢今年台慶有好多提名)係呀,佢有三項提名,媲美鮑姐同美儀姐呀。我睇好佢今年肯定可以上台,我哋仲有個劇集獎,希望可以拎到。」

對於自己今年首次殺入視帝十強,丁丁表示:「我都好驚訝,係我第一次擔正做男主角就獲得提名入十強。(同林敏驄睇齊喎)唔敢,點敢同驄哥睇齊,可以同佢哋(其他視帝候選人)一齊影相,我都好開心。(今次越級挑戰?)係越級不過唔係挑戰,只係越級觀看佢哋,我何得何能贏佢哋,自己有得提名已經贏凸。」近年備受力捧的丁丁劇接劇,他開心地表示是好事,待拍完劇集可以休假時,最想去熱的地方旅行叉電。

丁丁殺入視帝十強。(陳順禎攝)


丁丁殺入視帝十強。(陳順禎攝)


丁丁殺入視帝十強。(陳順禎攝)


Rosita與丁子朗以及香港足球先生山度士。(陳順禎攝)


Rosita與丁子朗一起宣揚睇波不賭波。(陳順禎攝)


Rosita與丁子朗已成為好拍檔。(陳順禎攝)


Rosita與丁子朗已成為好拍檔。(陳順禎攝)


Rosita與丁子朗已成為好拍檔。(陳順禎攝)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!