掃呢頁CODE去手機

2023年2月23日 星期四

周啟生撐梁文禮狠批梁詠琪演唱會無錯:人格問題同內容真偽無關 #周啟生 #梁詠琪

梁詠琪(Gigi)於本月17日重踏紅館舞台,舉行一連三場演唱會《梁詠琪Gigi時間遇上我們演唱會》,經已圓滿結束。商台DJ梁文禮日前睇完Gigi頭場演 ...




梁詠琪(Gigi)於本月17日重踏紅館舞台,舉行一連三場演唱會《梁詠琪Gigi時間遇上我們演唱會》,經已圓滿結束。商台DJ梁文禮日前睇完Gigi頭場演出之後,便於IG story出post大讚Gigi在台上好靚。然而,他在他的私人facebook上卻狠批Gigi的演唱會,寫道:「個flow差,歌編得差,舞差,當然佢唱得差啦~ 其實都預咗,但係無諗過咁離譜,唱K咁!!連《愛自己》都入唔到呀大佬 🙄 我全晚都睇得好猛,坐立不安......唯一想讚嘅係,佢短頭髮真係好靚好襯佢,身形好,將啲醜嘅衫都carry得好,好似呢件「着上一張抹完鼻血嘅紙巾」咁。」隨即引起軒然大波,梁文禮被外界批評他是雙面人,他其後更在電台節目中解釋事件,並發長文向Gigi道歉。

點擊睇梁文禮點樣狠批梁詠琪:

商台DJ梁文禮於ig公開讚Gigi好靚。(梁文禮IG)


梁文禮狠批Gigi演唱會原post。(fb截圖)


商台DJ梁文禮。(梁文禮IG)


商台DJ梁文禮。(梁文禮IG)


商台DJ梁文禮。(梁文禮IG)


音樂人周啟生昨日就於他的facebook出post,評論有關事件,公開撐梁文禮批評Gigi並沒有錯。周啟生寫道:「一個DJ出post批評一個,根本唔識唱歌嘅名歌手,對我來說這是絕對公平合理的,人人也可以說自己心裏面的一番說話。最惹人爭論的,就是他用另外一個帳號,想問一問大家,身邊有幾多人有多個一個帳號?一班水平低嘅人,永遠會支持同佢自己差唔多渣嘅歌手。成件事最奇怪嘅就係佢要道歉,人批評你,你批評人…..何罪之有?

PS: 我自己從來都唔會睇本地嘅音樂會,剛剛知道監製是陳嘉倫先生,陳先生是我多年好友, 亦是監制中嘅高手高高手,希望他唔好介意我嘅率直!」他還附上一張大大隻字寫住「荒謬」的圖。

周啟生出post後惹來不少網民留言討論,他亦有親自回覆網民。有網民質疑他「未睇先判」,指他根本沒有睇過Gigi演唱會,認為他沒有資格評論,周啟生表示︰「不要掀起罵戰……我只不過講我自己一啲意見」、「鍾意盲撐嘅可以自己出post,我唔會去俾意見,唔鍾意我post嘅,唔好入嚟睇,入嚟搞事嘅,我見一個踢一個!」

有網民就認為梁文禮今次的表現好虛偽:「最大問題係讚又係佢,彈又係佢,呢種人好虛偽。」對此周啟生說︰「人格問題,同佢講嘅內容真偽無關。」網民有感近代樂壇彷彿已很少具實力的歌手,周啟生直言︰「一班食客,垃圾都可以吞落肚,仲邊度會有好嘅廚師?」藉以暗喻

點擊睇周啟生撐梁文禮原post全文:

周啟生原post。(fb圖片)


周啟生原post。(fb圖片)


周啟生。(fb圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!