掃呢頁CODE去手機

2023年2月23日 星期四

陳穎欣赴米蘭欣賞Max Mara時裝騷 Yanny貪靚忍口:食得好清 #Yanny #陳穎欣

▲陳穎欣獲邀出席米蘭舉行的意大利時尚品牌秋冬時裝展。意大利時尚品牌MaxMara2023秋冬時裝展今日(2月23日)在米蘭舉行,憑網絡頻道「試當真」人 ...




陳穎欣獲邀出席米蘭舉行的意大利時尚品牌秋冬時裝展。



意大利時尚品牌Max Mara 2023秋冬時裝展今日(2月23日)在米蘭舉行,憑網絡頻道「試當真」人氣大增的陳穎欣 (Yanny) 獲邀出席時裝騷。

期間,Yanny身穿「經典藍」短身毛衣配搭百褶長裙示人,再配上毛茸茸粉藍色品牌標誌性泰迪熊大衣,簡約優雅之餘,亦增添甜美青春感覺;而首次到米蘭睇騷的Yanny坦言十分興奮,不過旅程中,Yanny卻因時差關係遇上嚴重失眠。

(左起)Yanny、馬天佑、Faye Tsui。

來去匆匆瘋狂自拍

今次活動假米蘭Rotonda Della Besana場館舉行,該場館曾是教堂、瘟疫隔離所、醫院,如今成為公園及文化活動場所,當中巴洛克的建築風格,成為打卡熱點,難怪首次踏足意大利的Yanny對此行大叫難忘,不時舉手機自拍,表現興奮。

她說:「本身未去過意大利,今次終於睇驗到呢個地方,真係好興奮,而且仲可以喺咁宏偉嘅建築物下欣賞喜歡嘅品牌時裝,所以好難忘。」 Yanny更被安排成為頭排座上客,有機會親身入後台與品牌創意總監Ian Griffiths會面。

不過今次旅程來去匆匆,Yanny更遇上「小插曲」,因受時差影響,加上心情過度興奮緊張,以致遇上嚴重失眠。

數天未能安睡,但叫Yanny最遺憾,莫過於不能盡情品嚐當地美食:「我係一個好為食嘅人,每次去到唔同地方都要食盡當地美食,可惜自己好容易有水腫問題,所以平時開工前,我只可以食得好清,而今次活動舉行時間亦頗早,為咗狀態關係,所以喺飲食上好節制,唔可以瘋狂咁食,真係最遺憾。」

品牌創意總監Ian Griffiths(左)與Yanny。

學生時代「時裝車禍」

提到衣着風格,Yanny指自己喜歡簡約風,最好是線條俐落、設計簡單,回首讀書時代的衣着品味,她笑言當年可算是「時裝車禍」。

她表示:「讀書時期好鍾意DIY設計飾物,一來讀書時期冇錢,二來讀美術好喜歡設計,但而家回想真係有啲奇怪,因為我DIY得有啲唔靚,而且又掛到成身都係,我會形容自己好似一棵聖誕樹,好彩當年唔係成日影相,呢一幕嘅造型只會留喺我啲屋企人、朋友、鄰居同埋我嘅腦海入面。」

最新影片推介:《CP訓練營》Gillian+Kyle專訪

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!