掃呢頁CODE去手機

2023年2月23日 星期四

戀講嘢|前口罩小姐自爆用性行為討好有權勢男性 提供服務駁上位 #口罩小姐

ViuTV節目《晚吹-戀講嘢》前日(21/2)播出一集的主題為「失豬後遺症」,邀請到前口罩小姐參賽者齊釨大談情史,當中分享因此初夜的不愉快經歷,令主持 ...




ViuTV節目《晚吹 - 戀講嘢》前日(21/2)播出一集的主題為「失豬後遺症」,邀請到前口罩小姐參賽者齊釨大談情史,當中分享因此初夜的不愉快經歷,令主持人直言:「佢嗰隻『豬』可以話係陰功豬,佢失去隻『陰功豬』之後差唔多變成淫婦。」

現年55歲的齊釨是位自由工作者,曾經做過多年舞台劇演員以及擔任塔羅牌節目的主持,去年參加過ViuTV真人選秀節目《尾二一屆口罩小姐選舉》,當時她在表演環節中用胸部打鼓,震驚一眾主持人,丈夫是港台前DJ羅啟新,二人結婚18年。節目中齊釨分享約30年前的初夜經歷,原來當時她在法國結識一位越南人,她憶述當時情況:「當時已經覺得佢好奇怪,唔想同佢做朋友,因為佢又冇頭髮、大肚腩。佢開始追我啦,畀咗好多時間同愛,當時第一次就係我嘅工作室發生。」雖然如此,但是由於對方是性無能,令她的初夜體驗並不愉快,自此令她對於性的想法大為不同。

齊釨原本對於性行為相當保守,希望可以保留到結婚後才發生,但是經過這次的經歷,令她把性行為作為交易籌碼:「當時我畀咗佢之後佢對我好好,我認為同男人發生性行為,佢就會對我更加好,甚至係言聽計從。當時返嚟香港,我就發現當一啲有權有勢嘅男人同我示愛時,我覺得可以用性去換取更加多嘢。」

齊釨分享當時學習戲劇,因此接觸到不少音樂、戲劇大師,而她表示曾經遇到一位對她有興趣的導演,不過就沒有如願以償得成為女主角的機會,她憶述:「當時未有關係時候,我係佢嘅女主角,同佢有關係之後,就變成配角,不過我嗰日冇用自己去滿足佢,就變成女配角。」原來齊釨最終用手為對方提供服務,因此她才驚覺即使與對方發生性行為,也未必換到上位機會。此時193好奇想知道到底是哪一位香港戲劇導演,此時齊釨強調:「嗱!我冇講過去佢係香港嘅。」這次的事件令齊釨認為自己真的好愚笨。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!