掃呢頁CODE去手機

2023年6月18日 星期日

富力樓盤苦主請願 麥玲玲無辜被捲入:我從來無代言過! #麥玲玲

著名玄學家麥玲玲捲入樓盤風波,一群在內地置業的小業主因與發展商出現糾紛,部分人指摘曾在2018年5月參與該樓盤活動的麥玲玲「代言詐騙樓盤」、「算錯風水 ...




著名玄學家麥玲玲捲入樓盤風波,一群在內地置業的小業主因與發展商出現糾紛,部分人指摘曾在2018年5月參與該樓盤活動的麥玲玲「代言詐騙樓盤」、「算錯風水地」。

麥玲玲:無為樓盤睇風水

麥玲玲回應有關指控時大嘆無辜:「唉,我從來都唔係佢哋代言人,亦都冇幫過樓盤睇風水。當時我只係接受邀請,出席樓盤嘅講座活動分享基本風水知識。其實年中我都推咗唔少商業活動,尤其地產集團嘅邀請,通常有返咁上下認受性先會考慮,即使唔係做代言人,都會儘可能了解一下公司背景,但佢哋之後嘅銷售手法我真係控制唔到。」

據悉該集團除邀請麥玲玲外,亦有其他名人及玄學家,如郭晉安、楊思琦、李丞責等參與過不同宣傳活動,而該樓盤的紛爭初步涉及用地條款,與風水無關。雖然麥玲玲無端成為「擋箭牌」,但她直言明白小業主的心情:「佢哋真金白銀買樓,收樓出現問題一定係慘,加上好難搵到發展商出來對質,投訴無門嘅心情我好理解。」麥玲玲希望內地有關部門正視問題,協助苦主解決困難,期望發展商早日與業主解決紛爭,亦表示日後會更小心選擇樓盤活動。

除麥玲玲以外其實亦有不少藝人及名人為富力出席宣傳活動:










本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!