掃呢頁CODE去手機

2023年6月18日 星期日

專訪|吳業坤曾考慮移民日本 一原因打消念頭:淨係可以做便利店 #吳業坤

01娛樂節目曾考慮移民日本 條件不許可:I‘mnothing二人拉埋天窗後,濱口愛子跟隨坤哥來到香港生活,問到假如對方在日本事業發展如日中天,是否願意 ...




01娛樂節目

曾考慮移民日本 條件不許可:I‘m nothing

二人拉埋天窗後,濱口愛子跟隨坤哥來到香港生活,問到假如對方在日本事業發展如日中天,是否願意隨妻子到日本生活時,坤哥突然大聲說到:「咁佢養我」在林柏希再三追問下,坤哥猶豫了一段時間後表示:「我會接受佢留喺日本,咁我飛多啲囉(咁即係唔願意留喺日本住啦? )我唔係唔肯留喺日本住,而係我去到日本,I‘m nothing。(你可以做sales,好似佢宜家都......)佢宜家都唔使做嘢!(假如情況交換。)我OK嘅,你知道我冇乜所謂,最緊要生活到同開心,我有諗過移民日本,我自己計過數,我去到淨係可以做便利店。」

節目中,林柏希表示曾問濱口愛子喜歡坤哥的原因,言語間他感覺到愛子非常仰慕丈夫,令坤哥笑言:「佢唔係仰慕我,佢鍾意我啫。唔係唔係,其實佢鍾意我嘅Private mode(私人模式),因為佢覺得我私底下好黏佢,好似puppy(小狗)咁樣。」

未有生育計劃 養兩頭家:我真係搞唔掂

坤哥透露剛剛加入新唱片公司及新經紀公司,現時要好好打拼一番,因此與妻子暫時未有生育計劃:「梗係要有well planning先至去迎接新生命。最快都要三年後。我宜家要養兩頭家,媽媽同太太,如果未有預備嘅情況下有新生命誕生,我真係搞唔掂。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!