掃呢頁CODE去手機

2023年8月14日 星期一

港姐2023:港姐泳裝︱莊子璇紅疹極速消退:驚會再翻發! #港姐 #港姐2023 #莊子璇

《2023香港小姐競選》16位佳麗今日(14日)齊齊穿着三點式泳裝會見傳媒,昨日(13日)自爆因壓力出疹入院的「嫩版蔡依林」莊子璇(Hilary)及疑 ...






《2023香港小姐競選》16位佳麗今日(14日)齊齊穿着三點式泳裝會見傳媒,昨日(13日)自爆因壓力出疹入院的「嫩版蔡依林」莊子璇(Hilary)及疑同樣壓力爆煲將社交網清空的陳怡名都有出席活動。 上圍豐滿的陳怡名谷胸示人,大晒4吋事業線,她明顯有點緊張,行出台時有點不自然,更周身郁冇時定,要司儀陸浩明提醒她不要再郁。至於Hilary回復狀態,身上的紅疹已消退,笑容滿臉,穿着藍色泳裝示人的她,有啲睇頭。而郭珮文及胡睿涵向來身材成焦點,今日繼續不負所望,繼續搶晒風頭。期間郭珮文用頭髮遮胸,記者要求撥開時,她依然拒絕,遮住一邊胸。


Hilary受訪時透露兩日前突然無故出疹,還蔓延至全身,面部亦紅腫,即漏夜入急症室求診,經醫生診斷後為免疫力低兼壓力大,問到是否因近日負面報道纏身所致?她說:「自己覺得冇乜嘢,因為呢啲(負面報道)一直都有,但唔知點解突然間咁。(有冇覺得大壓力?)話冇一定假嘅,少少但呢個都要自己面對。」


談到其身上的紅疹退得快,莊子璇說:「因為我狂打針,住2日院打咗6、7支針。(消炎針?)我都唔個咩針,係咁畀佢打。」對於剛才在台上似腳步浮浮,她直言食藥後有副作用:「其實我有少少震,因為本來唔出得院,但我要出院,所以開咗第二啲藥畀我,啲藥有副作用係有少少眼瞓同暈。(今日個樣自然!)靠化妝咋!」更指是日一度忘記戒口,吃了一啖蝦餃,結果令面部痕癢:「初頭出疹時嚇死,因為之前試過出疹要2星期先好,但2星期後已經係決賽。(驚唔驚翻發?)都驚,今朝唔記得帶藥,即刻叫屋企人送嚟畀我。(有冇影響決賽信心?)都OK嘅!」


14號陳怡名(Zora)早前公然投訴無綫,繼再與網民罵戰,事後她雖公開就言論引起誤會道歉,不過依然被網民狙擊,日前她突然清空社交平台,疑似患有社交恐懼。Zora坦承情緒受到影響:「有好多人留言鬧我, 最多人以廣東話及英語粗口留言,話我好醜樣,又叫我滾回去!(好嬲?)依家冇啦 ,一個人鬧我就氣憤,咁多人鬧就冇所謂,佢哋都係發洩啫。我都有解釋過點解發生嗰件事(與網民駡戰),但佢哋唔聽我講,好多人淩晨3、4點冇嘢做就留言。」


問到為何將所有性感照全部「下架」?她靦腆回應:「依家好多新聞都有我啲相,大家可以上去睇。(後悔當日網民鬧交?)坦白講,我只係後悔回覆佢哋,因為我廣東話唔好,引發更多嘅誤會。我嚟咗香港3年,廣東話唔好,不過大家好包容我,參選前一直生活得開心。依家我廣東話進步咗,訪問後同我傾偈係冇問題嘅。(仲係覺得好大壓力?)係呀,因為參選前我只係素人,冇諗過咁多攝影機同新聞瞄準我。(有諗過退選?)完全冇,TVB仲叫我放心,知道我係咩人。」至於剛才出場時在台上顯得腳震,她解釋:「因為好緊張 ,怕行錯位同企唔穩 ,着泳裝係有少少唔方便。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!