掃呢頁CODE去手機

2023年8月14日 星期一

「波波」黃婧靈親回右手多條傷非𠝹手:燒親自己曾炸到塊面 #波波 #黃凱儀 #黃婧靈

波波13號晚發文澄清:「我沒有六尺高我也沒有介手,我會接受你一切的猜忌~~~辦法總比問題多,大家有咩唔開心嘅話講俾我聽,我一句就可以氹返你haha。」 ...






波波13號晚發文澄清:「我沒有六尺高 我也沒有介手,我會接受你一切的猜忌~~~辦法總比問題多,大家有咩唔開心嘅話講俾我聽,我一句就可以氹返你haha。」更在HASHTAG指自己其實是燒傷,以前曾燒到塊面:「#容易受傷的女人#每年都會唔小心燒親自己 #以前炸到塊面二級燒傷#今年燒手#btw有冇去疤好介紹」

眼利網民發現波波右手上有傷口。(IG/@krysellawong)


眼利網民發現波波右手上有傷口。(IG/@krysellawong)


眼利網民發現波波右手上有傷口。(IG/@krysellawong)


眼利網民發現波波右手上有傷口。(IG/@krysellawong)


波波全白吊帶小背心賀中秋。(Instagram/@krysellawong)


波波全白吊帶小背心賀中秋。(Instagram/@krysellawong)


波波全白吊帶小背心賀中秋。(Instagram/@krysellawong)


波波全白吊帶小背心賀中秋。(Instagram/@krysellawong)


波波古裝Look視覺效果十足。(Instagram/@krysellawong)


波波古裝Look視覺效果十足。(Instagram/@krysellawong)


波波古裝Look視覺效果十足。(Instagram/@krysellawong)


首次行內衣騷!(資料圖片)


呢個四眼妹造型令網友大叫可愛!(IG@krysellawong)


經典晚裝造型。(IG@krysellawong)


經典晚裝造型。(IG@krysellawong)


IG有好多粉絲。(IG@krysellawong)


波波staycation。(IG@krysellawong)


台慶震撼look!(資料圖片)


台慶震撼look!(資料圖片)


運動look好fit!(IG@krysellawong)


波波畢業瞬間變文青 (ig@krysellawong)


激罕水着!(資料圖片)


激罕水着!(資料圖片)


激罕水着!(資料圖片)


主持節目都好大膽!(資料圖片)


首次行內衣騷!(資料圖片)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!