掃呢頁CODE去手機

2023年8月10日 星期四

張致恒:雯雯壓力爆煲就瞓街 爆張致恒婚後不停溝女 #張致恒 #雯雯

藝人張致恒(Steven)的太太區燕雯(雯雯),去年開始不定期網叫離婚,榮登離「婚界KOL」後再創人生高峰,宣布為丈夫懷有第四胎,極具戲劇性。臨盤在即 ...






藝人張致恒(Steven)的太太區燕雯(雯雯),去年開始不定期網叫離婚,榮登離「婚界KOL」後再創人生高峰,宣布為丈夫懷有第四胎,極具戲劇性。臨盤在即的她,Steven竟然辭去了天水圍小食店的工作,全力在家中照顧老婆和兒子,好讓太太可以安心待產。可是,雯雯似乎不領情,透過社交平台數落老公,發出近千字文大爆老公四圍溝女。她表示:「的確我係好失敗,我承受唔到外界嘅打擊,甚至壓力。今日嘅新聞導致我變咗騙子 收到好多msg,話我借張致恒出位,如果唔係邊有人識,但我從來冇諗過要出名甚至做一個名人,我只係已經被迫到爆煲,諗唔到其他地方去發洩,所以就會不停打一啲嘢出嚟,去發洩自己嘅不滿同情緒或者委屈。」


雯雯繼續發文,表示:「試問有邊個會鍾意畀人笑做小丑,甚至不停畀人鬧,但係我冇辦法,我搵唔到呢筆錢,我成個屋企就會瞓街,我又可以點樣選擇,畀人話乞兒畀人話嘅所有嘢,一個正常嘅人都唔會開心,但係我一直同自己講捱過咗,呢一段時間嘅時間就會好,一定要過到依家先有之後。」她愈寫愈興奮,更大爆料控訴老公Steven不忠:「點解你唔諗吓五年裏面,你有冇真真正正改變過安守本分?我喺屋企捱生捱死,大住肚照顧小朋友,你有比任何嘅金錢我哋去食飯買奶粉尿片睇醫生,我都係靠自己,不停搵朋友,嗰段時間,我從來冇質疑過你任何嘢,我只係同自己講好快就會過,你好快就會返嚟,但係結果我換來嘅係乜嘢?你溝女對住啲女仔去數自己老婆嘅時候,你又有冇諗過我?」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!