掃呢頁CODE去手機

2023年8月10日 星期四

【張氏一家】爆Seed鬧張致恒不忠 雯雯:我喺屋企捱生捱死 #張致恒 #雯雯

▲雯雯發千字文放負!N次鬧離婚的張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯),被封為「離婚界KOL」。雯雯早前突然自爆懷上第4胎,更開設新IG帳戶改行會 ...




雯雯發千字文放負!



N次鬧離婚的張致恒(Steven)與太太區燕雯(雯雯),被封為「離婚界KOL」。雯雯早前突然自爆懷上第4胎,更開設新IG帳戶改行會員制,每月收費50元,主要分享生活點滴,而雯雯更指:「我只係做自己,喺自己平台講想講嘅嘢,就算冇人follow,我都係一樣做自己」。

繼續「做自己」的雯雯,即使腹大便便也相當「有火」,她在昨晚(8月9日)在IG限時動態上載長文,爆seed狙擊老公!

【張氏一家】貼對話截圖為丈夫張致恒澄清冇博宣傳 Sean Lam爆料指雯雯IG下月取消收費

雯雯:已經被逼到爆煲

雯雯指自己被逼至爆煲,並找不到地方宣洩,故才在社交平台上發文:

的確我係好失敗,我承受唔到外界嘅打撃甚至壓力,今日嘅新聞 導致我變左(咗)騙子,收到好多msg,話我借張致恒出位,如果唔係邊有人識,但我從來冇諗過要出名甚至做一個名人。

我只係已經被逼度(到)爆煲,諗唔到其他地方去發洩,所以就會不停打一啲出嚟,去發洩自己嘅不滿同情緒或者委屈。

我從來冇諗過後果,亦都冇諗過之後會發生嘅事,我只係嗰一刻好辛苦,所以就打出嚟。

雯雯:有邊個會鍾意俾人笑

她提到設立收費平台,係為了阻止黑心、不是關心自己的人在平台上出現,而且都為了屋租、生活而需賺錢。

她提到自己也是這樣做也是為了一家人的生活:

試問有邊個會鍾意俾人笑、做小丑,甚至不停俾人鬧?但係我冇辦法,我揾唔到呢筆錢,我成個屋企就會瞓街,我又可以點樣選擇? 俾人話乞兒、俾人話嘅所有嘢,一個正常嘅人都唔會開心,但係我一直同自己講捱過咗呢一段時間嘅時間就會好,一定要過到而家先有之後。

她續指:「點解我會變到咁癲、點解我要不停發洩我嘅不滿,可能係因為受嘅傷害已經去到極限,承受嘅委屈已經去到冇可能再收埋。」

張氏一家(IG圖片)

斥Steven不忠

雯雯斥Steven在5年間未有安守本分,「我喺屋企捱生捱死,大住肚照顧小朋友,你冇比任何嘅金錢哋去食飯、買奶粉、買尿片、睇醫生,我都係靠自己,不停搵朋友幫。」

她指自己當時從來沒有質疑過Steven,認為對方很快就會回來,可惜只換來Steven背妻溝女,「你溝女對住啲女仔去數自己老婆嘅時候,你又有冇諗過我?我今時今日公開去講你去發洩,我相信你嘅傷害都唔會夠我大!」

她指自己再一次為Steven懷孕,而對方從來沒有悔疚心,並怪她何解要公開。

Steven、雯雯(IG圖片)

交代收費IG事宜

最後,雯雯再提到收費IG,指今個月過後便會取消,會退款予已預付的人士,並感謝真心支持自己的人。

她更指:「我希望從此之後,所有嘅人都可以放過我。」

未知Steven對太太的控訴有何回應呢?

最新影片推介:關嘉敏專訪

精彩獎賞活動等您發掘:https://bit.ly/3ClEy1R

撰文 :TOPick柴犬出動




本文作轉載及備份之用 來源 source: http://topick.hket.com
鍾意就快D Share啦!