掃呢頁CODE去手機

2023年9月5日 星期二

蔡卓妍95歲嫲嫲親手幫孫女紮辮 寶刀未老依然精靈:條辮一樣咁靚 #精靈 #蔡卓妍 #阿Sa

出名孝順的蔡卓妍(阿Sa),不時趁放假陪伴家人,又會來個FamilyTrip,她與95歲高齡的嫲嫲更是感情深厚。日前阿Sa在社交平台上載了一段影片,並 ...




出名孝順的蔡卓妍(阿Sa),不時趁放假陪伴家人,又會來個Family Trip,她與95歲高齡的嫲嫲更是感情深厚。日前阿Sa在社交平台上載了一段影片,並寫道:「讀小學嘅時候每一日都係嫲嫲叫我起身,幫我紮辮,然後送我去搭褓姆車返學。冇返學幾廿年,嫲嫲亦都95歲喇,再幫我紮辮,佢寶刀未老,條辮一樣咁靚。」片中所見嫲嫲親手幫寶貝孫女紮辮,好快手已經紮好,雖然已經95歲,但依然好精靈!

阿Sa全程坐定定,她講道:「紥嗰啲辮,我返學嗰啲老師都話好靚㗎。」而嫲嫲亦答道:「係呀,日日朝朝同佢梳頭返學㗎嘛。」期間阿Sa更一度眼濕濕:「其實佢一路紮,我一路忍住唔俾(畀)啲眼淚湧出嚟 #有開心嘅眼淚 #感動嘅眼淚 #懷念嘅眼淚 真係#無法可修飾的一對手。細個嘅時候覺得好多嘢係理想當然,大個咗先知道珍惜。哇!#而家淨係打呢堆字啲眼淚都想湧出嚟,下刪300字⋯多謝嫲嫲令我可以做一個幸福嘅孩子。」畫面既溫馨又感人!

嫲嫲親手幫寶貝孫女紮辮。(影片截圖)


嫲嫲親手幫寶貝孫女紮辮。(影片截圖)


嫲嫲親手幫寶貝孫女紮辮。(影片截圖)


嫲嫲親手幫寶貝孫女紮辮。(影片截圖)


嫲嫲親手幫寶貝孫女紮辮。(影片截圖)


好叻。(影片截圖)


好叻。(影片截圖)


好叻。(影片截圖)


好叻。(影片截圖)


好叻。(影片截圖)


畫面既溫馨又感人!(影片截圖)


畫面既溫馨又感人!(影片截圖)


畫面既溫馨又感人!(影片截圖)


畫面既溫馨又感人!(影片截圖)


其實阿Sa與嫲嫲一向感情深厚,今年6月她帶埋嫲嫲、舅公、爸爸、表姐等一起去旅行,精神飽滿的嫲嫲全程自己撐住拐杖周圍行,身體壯健,阿Sa都大讚:「嫲嫲同舅公,一個90幾,一個80幾,兩個又行得又食得又瞓得,好勁!#呢啲基因應該有遺傳畀我啩。」她更曾公開表示:「除咗爸爸媽媽,嫲嫲就係我最親最愛嘅人,我阿嫲真係好可愛好搞笑㗎,係一個非常好嘅人,成日都幫人,就算自己蝕底都唔計較,超級無敵樂觀仔就係佢喇。」

阿Sa帶嫲嫲同姨婆睇粵劇。(IG@choisaaaa)


感情好好。(IG@choisaaaa)


感情好好。(IG@choisaaaa)


阿Sa同爸爸。(IG@choisaaaa)


阿Sa同爸爸。(IG@choisaaaa)


Twins。(IG@choisaaaa)


Twins。(IG@choisaaaa)


圈中小富婆。(IG@choisaaaa)


在自家豪宅為愛犬慶生。(IG@choisaaaa)


在自家豪宅為愛犬慶生。(IG@choisaaaa)


設計簡約。(IG@choisaaaa)


設計簡約。(IG@choisaaaa)


設計簡約。(IG@choisaaaa)


無敵海景!(IG@choisaaaa)


貓貓。(IG@choisaaaa)


圈中小富婆。(IG@choisaaaa)


阿Sa於銀座被偶遇。(小紅書)


阿Sa自拍性感美照。(IG@choisaaaa)


阿Sa自拍性感美照。(IG@choisaaaa)


阿Sa自拍性感美照。(IG@choisaaaa)


阿Sa自拍性感美照。(IG@choisaaaa)


阿Sa最近忙裏偷閒與家人一同度假,超罕曬一件泳裝。(ig@choisaaaa)


阿Sa真係好童顏。(ig@choisaaaa)


阿Sa真係好童顏。(ig@choisaaaa)


身材都係廿幾年不變。(ig@choisaaaa)


阿Sa真係好童顏。(ig@choisaaaa)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!