掃呢頁CODE去手機

2023年9月5日 星期二

七月返歸|AK江𤒹生首擔正電影主角 認同Edan睇法:Artist都係人 #Edan #呂爵安

由江𤒹生(AK)、白靈主演的懸疑恐怖片《七月返歸》昨日(4日)舉行首映禮,AK與一班演員譚玉瑛、太保、黃梓曜、黃梓樂(梓樂)、導演謝家祺、監製文佩卿到 ...




由江𤒹生(AK)、白靈主演的懸疑恐怖片《七月返歸》昨日(4日)舉行首映禮,AK與一班演員譚玉瑛、太保、黃梓曜、黃梓樂(梓樂)、導演謝家祺、監製文佩卿到現場與大家見面。AK今次首次擔正電影的主角,並且飾演向榮一角及擁有陰陽眼,他在活動時亦表示自己其實很怕鬼。

AK在活動完後接受《香港01》訪問就表示今日很有「返歸」的感覺,因為戲中的演員聚首一堂,而自己的家人及兄弟今日亦會來看首映。至於被問到有關隊友Edan在社交平台發千文有什麼感覺時,他就認為Edan很「叻仔」:「佢應該積壓咗好耐,都唔知點講,又唔知點抒發,佢就借住佢第一次solo嘅機會,將呢一段說話同message講畀大眾聽。咁我覺我係講得好好,即係每個人都有佢嘅言論自由,講佢自己想講嘅嘢,但係就係唔係代表你好有自由地去講一啲唔負責任嘅說話。其實我哋做Artist都係人嚟,我哋都係會有情緒。我哋都係會有唔開心,即係我覺得好多嘢都將心比己,學Edan話斎,你咁樣對我哋做,你嘅偶像都係承受緊一樣嘅嘢。」

AK之前都試過遠離社交媒體,打算重新整理情緒,但他亦表示這個方法沒有用,因為社交媒體會自己找上門。所以他調整情緒就靠與愛犬「猜柴」一起玩來解壓。AK亦說到知道姜濤在社交平台發文指「某些人」向他道歉一事,但因為最近要趕拍《打天下2》,所以未有時間去了解。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!