掃呢頁CODE去手機

2023年9月5日 星期二

破毒強人|馬貫東親身上陣拍動作戲過足癮:好有滿足感 #馬貫東

馬貫東今日(5/9)現身將軍澳電視城出席無綫熱播劇集《破毒強人》宣傳活動。馬貫東在劇中飾演「杜飛」成功搶焦,連場動作場面均是親身上陣,尤其飛躍入車廂動 ...




馬貫東今日(5/9)現身將軍澳電視城出席無綫熱播劇集《破毒強人》宣傳活動。馬貫東在劇中飾演「杜飛」成功搶焦,連場動作場面均是親身上陣,尤其飛躍入車廂動作更成功吸引觀眾眼球,備受讚賞。馬貫東受訪時表示:「其實拍跳入車廂呢場戲,事前武指就同我講過,開頭我以為佢講笑,點知到開機嘅時候,佢寶係要我跳入去,嗰一刻真係有啲驚嘅,可能自己冇經驗,所以前後都拍咗好多次。」

馬貫東續說:「事後完成呢場戲之後,返到屋企發覺條腰好痛,可能拍嘅時候撞落部車嘅時候整親,之後唯有用冷熱敷減低痛症,事後足足痛咗成個星期先慢慢好返。對於我嚟講呢次係一個好寶貴嘅經驗嚟,亦係我第一次成套劇冇替身下,全部動作場面由我親身上陣。雖然拍嘅時候難免會受傷,而家睇返自己嘅演出,我覺得好有滿足感。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!