掃呢頁CODE去手機

2023年9月5日 星期二

梁朝偉昔日接受Do姐訪問片曝光 自爆曾發晦氣30歲就離開娛樂圈 #Do姐 #梁朝偉 #鄭裕玲

影帝梁朝偉日前(2日)於《第八十屆威尼斯電影節》奪得金獅獎終身成就獎,並從導演李安手上接過獎座,成為首位獲該殊榮的華裔演員。梁朝偉在台上除了感謝太太劉 ...




影帝梁朝偉日前(2日)於《第八十屆威尼斯電影節》奪得金獅獎終身成就獎,並從導演李安手上接過獎座,成為首位獲該殊榮的華裔演員。梁朝偉在台上除了感謝太太劉嘉玲,更將獎項獻給香港電影。

無綫myTV SUPER在YouTube頻道上載了一段Do姐鄭裕玲訪問梁朝偉的昔日片段,祝賀梁朝偉。片段中,Do姐提到有很多人都認為偉仔是一位香港數一數二的好演員,不過偉仔過往拍攝的電影都不太賣座,對此偉仔表示自己慣常會挑選題材比較偏鋒的電影:「可能以前成日將自己抽離人群,變咗做出嚟嘅嘢人群好難有共鳴,我覺得冇共鳴套戲一定唔會收。其實我自己都有一部分責任,演出嚟嘅時候點解唔演啲大眾化嘅呢?」

Do姐問到偉仔曾斬釘截鐵表示30多歲就會離開娛樂圈,偉仔直言當時說出這番話其實是晦氣說話:「嗰段時間係最唔開心嘅時間嚟,我記得我講嗰時仲係拍緊TVB啲劇集,同時間又拍緊電影,嗰時自己係好唔開心。唔係工作令我唔開心,係我自己嘅問題令我唔開心,變到連返工都冇興趣。」偉仔續指自己一直都鍾情拍戲,但當時因為情緒非常低落而說了這句話。

既然繼續當演員,被問到是否視演員為終身職業,偉仔否認並指不想當演戲為工作,更指自己計劃35歲至40歲就不全職拍戲:「可能做生意,人生有太多嘢玩,呢樣嘢(演戲)嘥15年落去差唔多啦,應該要玩吓第二啲嘢。」

梁朝偉獲獎足本表情包:

甚少見到偉仔有個趣怪表情。(Reuters)


興奮過後,一時感觸落淚。(Reuters)


用手拭乾眼淚。(Reuters)


梁朝偉於紅地氈上展示獎座時,非常顯得自豪!(視覺中國)


梁朝偉從李安手上接過獎項時,高舉過頂。(視覺中國)


梁朝偉顯然非常感動及激動。(視覺中國)


梁朝偉發表得獎感言時更一度落淚,更用雙手「捽眼」。(視覺中國)


梁朝偉得獎後展示招牌青澀笑容。(視覺中國)


梁朝偉得獎時興奮之餘,笑起來又略顯尷尬。(視覺中國)


梁朝偉於紅地氈上開心展示獎座。(視覺中國)


梁朝偉紅地氈上又再激動落淚。(視覺中國)


梁朝偉捧着獎座的笑容,非常可愛。(視覺中國)


梁朝偉進入會場前,戴着黑超、拖住嘉玲姐入場。(視覺中國)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!