掃呢頁CODE去手機

2023年10月14日 星期六

《愛.回家之開心速遞》:《愛.回家》莫家淦北上有運行 入行19年首當男一 #《愛.回家》 #莫家淦

憑《愛.回家之開心速遞》「王朝」一角成功入屋的藝人莫家淦,去年「離家」北上發展,近日更終於捱出頭,入行19年首次做男一,為過百集網絡短劇《重啟2023 ...






憑《愛.回家之開心速遞》「王朝」一 角成功入屋的藝人莫家淦,去年「離家」北上發展,近日更終於捱出頭,入行19年首次做男一,為過百集網絡短劇《重啟2023》擔任男主角,與「肥屍」梁焯滿、「藍莓」劉俐等人合作,他接受東網訪問表示:「今次係第一次擔正,所以都不問酬勞,合理價錢就去,希望攞多啲機會,儲多啲經驗,有多啲人認識我。」他透露劇集是全香港班底:「監製香港人嚟嘅,我喺內地隔離嗰陣認識佢,佢見我幾次,覺得我好正氣,好適合個角色,所以膽粗粗畀咗個男主角我做。」


他憶述拍攝過程頗為辛苦,男一絕不易做:「雖然每集1至2分鐘,但有成100集,仲要5日之內拍完,所以基本上冇幾乎瞓過覺,加埋都瞓唔多過10個鐘。劇情都幾多複雜嘢,又要扮《天若有情》,又要企天台邊,又有打鬥,好多動作戲,拍嗰陣唔識攰,但拍完就瞓咗兩日。」提到做男主角,他表示多年來身邊不少人都曾叫他放棄,沒想到現時竟有機會,他深信只要堅持就有希望:「一直都覺得係吸引力法則,只要你覺得嗰樣嘢能夠實現,就總有機會實現到!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!