掃呢頁CODE去手機

2023年10月14日 星期六

張敬軒:張敬軒增磅操肌想「賣肉」:全身都有個價! #張敬軒

歌手張敬軒今午(14日)現身中環,出席代言護膚品牌宣傳活動,吸引大批粉絲到場支持,活動完結後他相當識做,為粉絲們送上小禮物兼停步合照良久,場面相當熱鬧 ...






歌手張敬軒今午(14日)現身中環,出席代言護膚品牌宣傳活動,吸引大批粉絲到場支持,活動完結後他相當識做,為粉絲們送上小禮物兼停步合照良久,場面相當熱鬧。


近日軒仔代言廣告排山倒海推出,他不諱言今年起碼接了逾十個,問到全身還有甚麼位置「未被包」,他笑言:「咩都有個價嘅,我依家都增磅練大隻諗住要嚟『賣』。(除衫拍廣告?)除衫冇乜所謂,我嘅底線係唔好污染市容。」


當被問到今年廣告收入是否達8位數,他大耍太極:「即係幾多?我同啲經理人加埋差唔多成百歲,跑(數)得好辛苦,我晚晚冇得瞓大家唔知啫。經理人未畀糧單我,都係好天斬埋落雨柴啫。」他又指如今經濟大環境差,加上打仗,作為普通市民壓力十分大。


他早前已透露積極儲錢,培育旗下新人,問到如今是否已儲夠,他不諱言:「夠嘞,依家開始獲利回吐。(最終同幾多個新人簽咗約?)一個都未,我好怕誤人子弟,依家啲新人以為鍾意唱歌表演就可以入行,但我份人比較老派,好注重佢哋嘅工作態度,所以依家安排佢哋輪流跟我出嚟做嘢,等佢哋知道環境係點,日後點人做嘢就會諗過先。」問到何時才讓他們出道,他竟表示:「可能3到5年㗎,佢哋要入心智訓練營,了解到光環背後嘅辛酸。我真係想提高番呢行嘅質素,要Role Model(典範)而唔係想要Money Machine(搵錢機器)。」


對於其新歌《隱形遊樂場》蟬聯12星期歌曲榜之冠,有望年尾奪「至尊金曲」,他說:「收到啲咩風?講嚟聽吓,不過每年差唔多去到頒獎禮,一定引起好多嘅猜測,今年係連啲粉絲都鬧我,話我出歌唔勤力,不過音樂嘅環境冇前兩年咁好,我造歌出唔出有時又心大心細,攞唔攞到獎就睇民意同大家嘅反應嘞。」


至於他成為本年第3季度「名人KOL冠軍」,他坦言:「開心嘅,只要有客戶同粉絲嘅支持,一定會繼續落力做落去。(但鄭裕玲一入榜就第10位喎,驚唔驚對方影響到你嘅地位?)如果有得買,我買佢贏。有樣嘢我好記得,試過同佢出席記者會,有人叫佢企喺中間影大合照,佢話我企邊嗰度咪中間囉,嗰種內心嘅強大令我覺得終身受用!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!