掃呢頁CODE去手機

2023年10月14日 星期六

口水多過浪花|鄧麗欣自豪Cookies唯一成員仍活躍:得我努力打拼 #Cookies #口水多過浪花 #鄧麗欣

鄧麗欣(Stephy)日前為鄭裕玲(Do姐)主持的電台節目《口水多過浪花》做嘉賓,節目中Stephy大談入行經過、從女子組合Cookies單飛發展、揀 ...




鄧麗欣(Stephy)日前為鄭裕玲(Do姐)主持的電台節目《口水多過浪花》做嘉賓,節目中Stephy大談入行經過、從女子組合Cookies單飛發展、揀劇本要求,以及分享出道以來至今一直希望盡量低調的一件事!

鄧麗欣回應與Cookies成員有聯絡

Stephy在 17歲《Yes! 》參加所舉辦的「全港校花校草選舉」奪得冠軍殊榮,因此得到模特兒公司賞識簽約,之後成為旗下模特兒。後來Stephy在2002年以Cookies成員身份出道,Cookies同年推出的出道作品《心急人上》,亦是80、90後的經典K歌之一。雖然組合短短維持3年,不過也是香港史上第一隊最多人的女子組合。Do姐向Stephy提問「還有跟Cookies成員聯絡」,Stephy大方回答:「大部份都有嘅,但大部份都轉咗行,淨係得我努力打拼緊,而Kary生小朋友都生咗三個,希望會出返嚟唱歌!(點睇現時的女子組合?)」今時今日嘅團隊,又或者女團會比較接受嘅能力高咗好多。」

鄧麗欣自認會細心揀劇本

提到在2005單飛發展後,拍攝多套賣座的電影,更獲得二度入圍角逐金像獎影后。對於現時挑選劇本方面,她表示:「我現在揀劇本,第一就是要求第二要對觀眾有交代,要負責任令大家睇完唔會去整爛張凳,如果大家係想睇都鄧麗欣呢一個名字去選擇電影,唔想大家失望。第一點解要揀呢個題材,帶到啲乜嘢意義比觀眾或者演員自己,我都好睇重,第二個角色對自己有冇啲新嘅火花。」

鄧麗欣希望日後有新戀情盡量低調

談及現時對於戀情的看法,她說:「我當然希望出到嚟,大家會問吓我工作,譬如做慈善活動問吓我啲慈善嘅嘢,大家嘅重心會覺得想娛樂性多啲,就會問啲花邊新聞或者感情嘅嘢,咁控制唔到嘅!(會否考慮不回應?)我又好心軟,既然問得我,我又會覺得唔緊要我係一個冇乜所謂嘅人,感情嘅嘢我既然公開咗,我當然願意同大家分享。」她續指去到後期每一次被媒體問到「何時結婚生仔」感到困擾,並表示:「你搵返上一次嘅訪問,其實我都答咗,我係有少少咁嘅心態,但係我又明白個記者其實係出於啲乜嘢原因去問。(日後會再公開新戀情?)我不嬲嘅態度都希望盡量越低調越好,但有就是就係好似之前嗰啲如果大家知道咗我都唔介意,但如果大家未知嘅時候我都唔會主動去披露,盡量低調。現在比較好少了很多狗仔隊。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!