掃呢頁CODE去手機

2023年10月14日 星期六

波波黃婧靈曬水著再語出驚人 「睇嚟我真係同個大字好有緣」 #波波 #黃凱儀 #黃婧靈

波波黃婧靈玩你問我答認無男友 被問上圍尺寸竟然大方任度早前波波曾上載一張遊艇照,被網民無情嘲肥幾個碼:「肥壯😍」,當時波波正面回應:「我呢啲叫健康,唔 ...




波波黃婧靈玩你問我答認無男友 被問上圍尺寸竟然大方任度

早前波波曾上載一張遊艇照,被網民無情嘲肥幾個碼:「肥壯😍」,當時波波正面回應:「我呢啲叫健康,唔係個個要瘦到成枝竹咁先叫好😆」相隨數日她終再PO泳照,藍白細格連身泳衣,大露背設計曬美背線條及翹臀,相當煞食。但都不及其留言吸睛:「睇嚟我真係同個大字好有緣😂今次叫大乜好? #操得咁辛苦影張相唔過份 #呢次真係夏天的尾巴」到底係「大」啲咩呢?波波為大家留下幻想空間。

波波被指圓潤幾碼變大媽。(ig圖片)


波波被指圓潤幾碼變大媽。(ig圖片)


波波呢張相無問題。(波波ig)


波波呢張相驚現高低胸。(波波ig)


波波呢張相驚現高低胸。(波波ig)


波波呢身打扮性感程度令人有窒息感覺。(波波ig)


波波呢身打扮性感程度令人有窒息感覺。(波波ig)


波波呢身打扮性感程度令人有窒息感覺。(波波ig)


波波呢身打扮性感程度令人有窒息感覺。(波波ig)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!