掃呢頁CODE去手機

2023年10月5日 星期四

佘詩曼:妻女接收工!林峯佘詩曼中環趕工 㷫合合吵大鑊 #佘詩曼 #林峯

藝人林峯相隔9年再與佘詩曼合作拍劇,2人昨日(4日)卻在鬧市「吵大鑊」,七情上面,引來不少途人圍觀!林峯獲妻女前來探班,一家三口亦被拍得貼地搭渡海小輪 ...






藝人林峯相隔9年再與佘詩曼合作拍劇,2人昨日(4日)卻在鬧市「吵大鑊」,七情上面,引來不少途人圍觀!林峯獲妻女前來探班,一家三口亦被拍得貼地搭渡海小輪,林峯手抱囡囡即一臉冧爆,更不諱言想追多個。


林峯與佘詩曼第6度合作,演出梁家樹監製新劇《家族榮耀之繼承者》。大隊完成馬來西亞外景後,近日低調在港「復工」,昨午在中環碼頭一帶開工,吸引大批旅客及途人圍觀追星,有遊艇上的旅客更隔岸與他們打招呼,林峯與阿佘報以微笑作回應。


雖然因颱風逼近、昨午氣溫超過34度,但身穿西裝的林峯相當耐熱,除了間中抹汗及補妝、飲水外,導演一聲令下,他即投入劇情與阿佘鬧交,鬧足一頁紙長的對白亦未被考起!臨收工時,突然出現兩位「特別嘉賓」接放工,原來是林峯太太張馨月及囡囡Luna 。年僅3歲的Luna眼仔睩睩,非常可愛,遺傳了媽媽的高挑身形,林峯一臉慈父相,全程冧爆望實囡囡,一家三口幸福滿瀉。


心郁生多個


林峯雖然身為富二代兼拍戲身價可觀,但生活異常貼地,有內地粉絲拍得他們一家三口坐渡海小輪,一身黑色裝扮、戴口罩的林峯抱着囡囡上船睇風景,即使被旁人認出亦未有太大反應。而昨日完成拍攝後,他向記者透露:「囡囡本來想食雪榚、坐旋轉木馬同摩天輪,佢乜都想試,不過(排隊)條龍實在太長,唔想佢捱熱排隊排得咁辛苦,惟有下次先。」


談到尚有數天就完成《家》劇拍攝工作,林峯表示屆時會立即趕返內地拍攝新電影,記者笑問他勤力搵奶粉錢,是否想追多個?他未有否認,更說:「你幫我問吓太太,承你貴言順其自然。」目前Luna在上海就讀國際學校,林峯坦言日後才考慮會否讓她返港求學:「其實最緊要佢開心啫!」


另外,談到與阿佘劇中發展四角關係,黃浩然與梁靖琪會加入他們錯綜複雜的感情線,問到是否有激情戲?林峯與阿佘大賣關子,叫大家拭目以待。阿佘說:「我好少拍家族題材嘅劇集,本身親戚唔多,開工可以感受吓咁多屋企人嘅熱鬧溫馨。劇裏面我哋成家人好嘈,經常鬧大交,最難忘係同『堂細佬』羅子溢一場吵大鑊嘅戲,因為佢跣咗我好多鑊,所以我咪一觸即發囉!拍呢類戲真係好易搞到聲沙!」林峯聞言即搭訕:「所以我同佢呢場嘈交戲,真係好小兒科喇!同埋好彩佢啲家族戲冇我份,哈哈!」


羅子溢梁靖琪 想對親家


藝人羅子溢於新劇《家族榮耀之繼承者》內演大奸角,對「胞妹」梁靖琪(Toby)處處相逼,引發骨肉情仇。問到劇集出街後會否擔心「畀人通街鬧」,他坦言:「唔會,我亦冇諗過唔接呢套劇,聽羅嘉良講佢做奸角爆咗出嚟,咁大家都姓羅,希望下個就係我。」


羅子溢與Toby昨日於中環開工,鏡頭內針鋒相對,鏡頭外卻老友鬼鬼,他指雙方分外有緣:「都唔知合作咗幾多次,淨係劇集都合作咗十幾套,我仲同佢拍過婚紗廣告,都唔明當時點解要真錫?同埋我同佢老公同一日生日,佢忘記唔到我㗎!好多謝馬來西亞外景時,Toby有份幫我搞生日會,仲留低啲賓客,等遲收工嘅我出現。」


Toby即打趣彼此相識超過20年:「連大家最醜嘅一面都見過晒,佢當咗我係兄弟,所以佢老婆一定唔會呷我醋。」記者提議2人「對親家」,他們即興奮笑答:「真係好提議,可以考慮,搵啲活動聯誼吓先,不過我哋呢啲年紀大,都係畀啲後生嘅話事啦,哈哈!」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!