掃呢頁CODE去手機

2023年10月5日 星期四

林穎彤:JPEX案︱鄭雋熹疑以林穎彤朋友身份 邀攝影師太太拍廣告 #JPEX #林穎彤

JPEX無牌經營風波未停息,今日(4日)再有2人懷疑涉案被捕,案件至今共拘捕20人。據了解其中1名被捕者為無綫藝人鄭雋熹,他早前與另一名無綫藝人林穎彤 ...






JPEX無牌經營風波未停息,今日(4日)再有2人懷疑涉案被捕,案件至今共拘捕20人。據了解其中1名被捕者為無綫藝人鄭雋熹,他早前與另一名無綫藝人林穎彤(Bella)涉及一宗公眾地方行為不檢而被捕。對於鄭雋熹被捕一事,無綫即與他劃清界線,向傳媒直指「相關事件屬個人行為,並不代表本台立場。」


其實,早在7月時,疑似鄭雋熹及疑似林穎彤已有所行動,曾向其他人介紹以百萬元酬勞邀拍JPEX廣告兼推薦藝人,而其中一位事主乃名攝影師劉翁的太太柳瑩(Rani)。上月JPEX風波一爆出時,Rani於社交網留言及Po手機對話截圖,文中她謂:「憑良心做事避過一劫,定係純粹有運氣?如果有留意香港新聞,呢兩日最熱烈討論係虛擬貨幣圈子JPEX被證監會收皮,傳聞苦主們總共12億港幣攞唔返出嚟......話說,7月21日我收到一個藝人朋友嘅短訊,介紹JPEX搵我拍一輯新嘅廣告,連埋推薦藝人,Budget給我七位數。我查閱JPEX公司背景同生意手法,一邊睇company profile一邊產生不安嘅感覺。當然,好多人做生意唔會理個客做咩,會呃自己話,個客做咩關我咩事,見到七位數梗係落袋先算,搵食啫。但我同老公講,呢啲錢我哋未必賺到,如果我去搵藝人我驚害咗藝人,不如我開一個天價比JPEX,等佢知難而退,搵第二間做。劉翁同意我嘅諗法,做嘢要過到自己良心。既然老公比我話事,我就開咗一個對方都嚇親嘅價錢俾佢,輕易地解決咗個問題......如果兩個月前我接咗呢個JOB,現在的我應該會有很大麻煩吧。」而Rani Po出的對話截圖中,與她對話的人正是「阿熹」,他最初打招呼時更向Rani留言:「Hello Rain你好,我係Bella朋友呀熹。」而東網記者之前亦曾向Bella問及此時,當時她回覆謂:「咁奇怪?我冇推介人喎!我自己都完全唔識呢方面嘅嘢!」


而Bella早前已被指忽然富貴,狂晒多個名牌包包,當時她指自己做了很多年工作,之後亦會搞網上節目,所以買禮物氹自己。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!