掃呢頁CODE去手機

2023年10月5日 星期四

Bob林盛斌新助手竟然係殺人機器? 一個眼神令自己都驚 #Bob #林盛斌

最近阿Bob(林盛斌)在社交平台介紹自己的新助手大舊,原來這位大舊是一名「殺人機器」,阿Bob更指大舊的眼神連自己都怯,非常搞笑。「我而家個助手,佢叫 ...




最近阿Bob(林盛斌)在社交平台介紹自己的新助手大舊,原來這位大舊是一名「殺人機器」,阿Bob更指大舊的眼神連自己都怯,非常搞笑。

「我而家個助手,佢叫大舊。

冇錯,就係《美麗戰場》入面嗰個殺人機器,嗰陣因為開工成日對住,大家加深咗認識,去到套劇上映之後都有繼續保持聯絡,言談之間得知佢打算轉換吓人生跑道,加上當時助手浩賢準備踏上正骨師師傅之路,所以我就決定邀請佢幫我手做嘢。

與其話佢係我助手,有時佢似一個保鑣多啲,可能佢入戲太深,仲沉迷緊殺人機器個角色,佢真係無時無刻都打醒十二分精神咁睇住我,留意住我身邊有冇出現一啲突發同危險嘅嘢。嗱嗱嗱,你睇吓佢而家望住我嗰個樣,唔好話你,講真,有時我自己都有啲怯。你睇吓佢嘅眼神,好似我爭佢好多錢咁….」

帖文一出,不少藝人都有留言,練美睇娟指:「嚟你要出多份糧先啱數」,還有李綺雯說:「大舊做野好妥當,又抵得諗」,連劉佩玥都大讚:「大舊fans在此」,看來新助手在圈內人緣不錯。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!