掃呢頁CODE去手機

2023年10月5日 星期四

你好我的大夫|區明妙演吸毒女飆戲搶鏡 大個女騷水着人氣急升 #區明妙

有一日區明妙搵孔德賢復診,卻發現自己被安排轉給了蔡思貝睇症。區明妙有感被拋棄,更「踩上門」迫問孔德賢。她聲淚俱下地說:「係咪我做錯啲咩?你嬲咗?復咗診 ...






有一日區明妙搵孔德賢復診,卻發現自己被安排轉給了蔡思貝睇症。區明妙有感被拋棄,更「踩上門」迫問孔德賢。她聲淚俱下地說:「係咪我做錯啲咩?你嬲咗?復咗診咁耐,你叫我做咩我都聽晒你話...」孔德賢就回說:「唔關事。」區明妙說:「你講吖,我改囉,只要你肯醫返我,我咩都肯做。」孔德賢回答:「你冇錯,錯嘅係我,係我做多咗。」

之後的劇情,相信大家都猜到!孔德賢默認了自己對區明妙「有感覺」,但因為他們是醫生與病人的關係,相愛有違職業操守。他說:「我對你嘅關心只有醫師對病人嘅好,冇其他亦都唔會有其他,醫師係唔可以同病人一齊,呢個係操守。」區明妙也說:「你醫好我,我哋咪可以喺埋一齊囉!」孔德賢:「唔會!我同你永遠唔會超越呢個關係,你而家對我有感覺,我更加唔應該做你啲醫師。」網民睇完都大呼尷尬:「60年代咩...」

《你好,我的大夫》劇中飾演麥寶的區明妙其實大有來頭。她憑劇集《親親我好媽》中飾演學生而漸為人熟悉,其後她也曾多次演出「年青版XXX」和學生。其後數年,區明妙也陸續出演了《七公主》、《星空下的仁醫》、《愛上我的衰神》、《法證先鋒IV》及《黯夜守護者》等劇集,雖然區明妙現時已經22歲,但童顏的外貌實在令人印象深刻,近年更被封為「港版周子瑜」、「TVB御用學生妹」。

區明妙與周子瑜也有不少共同之處,MiuMiu本身是家燕媽媽旗下女團Honey Bees的成員,憑無綫劇集《一屋老友記》出道,17年因在《親親我好媽》中表現突出而嶄露頭角,其後又因在《她她她的少女時代》飾演少女版田蕊妮,演技大爆發而廣為人知,更成功簽約成為邵氏藝人。

「TVB御用學生妹」區明妙賣相勁受歡迎 玩轉各造型粉絲任揀心水

此外,她也和何榛綦、坂部佩莎等組成MORII GIRLS,跳唱韓團少女時代、日團XG的歌曲,還建立了一個專屬於這個組合的Instagram帳號「MORII GIRLS|美少女企劃」。近日為了慶祝組合成立一周年,她們更推出了「Morii Girls 一周年計劃 photobook」。區明妙接受《香港01》訪問時就表示銷量情況相當不錯:「我都唔知呀,但係反應唔錯嘅。」

早前區明妙到台灣旅行時拍下的噴血三點式照片獲得網民讚好,極受歡迎!不過,她接受訪問時就表示有關照片並不會售賣,粉絲們可能要失望了。

區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙IG靚相。(IG@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)


區明妙(instagram@miumiu__au)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!