掃呢頁CODE去手機

2023年11月6日 星期一

孔德賢考的士牌1 take pass 再學中型車手震:唔敢揸住個軚盤 #孔德賢

孔德賢(Danny)今日(6/11)現身將軍澳電視城出席無綫《萬千星輝賀台慶》武術項目排練。Danny透露近日成功考獲的士車牌,同時報考中型駕駛牌照課 ...




孔德賢(Danny)今日(6/11)現身將軍澳電視城出席無綫《萬千星輝賀台慶》武術項目排練。Danny透露近日成功考獲的士車牌,同時報考中型駕駛牌照課程:「其實本身我都有私家同客貨車嘅車牌,點解我要考的士牌同中型貨車牌,係因為我同緊一個教車駕駛學院合作,變咗佢哋想我有晒所有類別嘅駕駛車輛牌照,咁所以佢哋係提供埋所有類別駕駛牌照課程畀我去報考,費用我係全免,嚟近我就要不停咁去操車。之前我去學中型車嘅時候,我上到車,我係唔敢揸住個軚盤,因為部車太大架,好多位我係望唔到 ,變咗要由教車師傅幫我手揸住軚盤控制部車,平時睇人好似揸得好容易咁,但原來到自己操控嘅時候,先發覺原來係咁難,因為揸大車,真係要好留神,萬一一個唔小心,真係好出意外搞出人命。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!