掃呢頁CODE去手機

2023年11月6日 星期一

中年好聲音|林若盈狀態不穩 肥媽爆喊憶送母親最後一程再登台 #中年好聲音 #肥媽

TVB的綜藝節目《中年好聲音2》播得如火如荼,比賽亦已經來到第四回合,參賽者以個人身份作賽,爭取進入26強。昨日(5日)一集有林若盈演唱李克勤嘅《飛花 ...




TVB的綜藝節目《中年好聲音2》播得如火如荼,比賽亦已經來到第四回合,參賽者以個人身份作賽,爭取進入 26強。昨日(5日)一集有林若盈演唱李克勤嘅《飛花》,最終得到76分,進入危險區。

評審張佳添指她今日唱得不是最佳的一位:「不過我自己覺得就係最touching,你啲尾音唔係好穩,但整體嚟講唔係太差。」評審周國豐同樣說她唱這歌時很有感情,而他亦一語道破了林若盈今日「狀態不好」。

除了周國豐看破了她心情不好外,連李蕙敏都聽得出來她「狀態不好」:「你係好投入,我甚至睇到你啲眼淚喺度湧吓湧吓。」李蕙敏指她欠缺穩定性。而肥媽聽完其他評審的話後,說到自己為什麼只給了14的低分:「The show must go on,當你係個台上面嘅時候,係冇可憐分㗎。」

之後肥媽提到自身經歷:「我啊媽喺2000年死㗎,我簽咗合同去唱歌,我朝頭早送佢上山,晏就去新加坡唱歌,冇人覺得我係喊㗎,因為The show must go on!」肥媽更講到自己也哭了,肥媽充分表現出專業的一面。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!