掃呢頁CODE去手機

2023年11月6日 星期一

圍方商場保安不滿被「砵」怒喝速遞員 港鐵暫停兩人員職務 #港鐵

香港人工作壓力大,往往因小事演變成口水戰,一名電單車速遞員的隨身攝錄器便拍下一場離奇罵戰。事發昨晨(4日)10時38分,速遞員駕駛電單車擬進入大圍「圍 ...






香港人工作壓力大,往往因小事演變成口水戰,一名電單車速遞員的隨身攝錄器便拍下一場離奇罵戰。事發昨晨(4日)10時38分,速遞員駕駛電單車擬進入大圍「圍方」商場停車場時,在近入口位置發現一名身穿反光衣的保安員,正背向車流緩緩行入停車場,速遞員於是響號兩下示意,惟此舉惹起對方不滿,隨即轉身質問:「你『砵』我呀?你有嘢搵我?我喺度做嘢,你『砵』我做乜嘢先?你係咪撞我呀?係咪要報警?」又揚言着事主「泊出面」。


連串質問令速遞員一頭霧水,回應稱對方當時在馬路中心行走,因而才響號提醒。兩人罵戰一番後,保安員反稱速遞員阻礙停車場通道要報案,事主無奈將車泊入停車場,再返回入口稱要投訴該名保安員。此時,4名身穿西裝的物管公司職員到場了解,速遞員遂向其中一人解釋事件經過,在場人員初時表現冷靜,惟速遞員突然一句「人就行人路,狗就行狗路」,疑因而令一名四眼職員大感受辱,突然「跳掣」質問速遞員「依家想點,係咪想報警,唔係就同我躝!」更稱速遞員在「搞事」。


四眼職員用詞引起速遞員不滿,反問他「乜嘢叫做『躝』」,對方則解釋稱「躝」即係爬,片段亦到此完結。網民看畢影片紛紛留言撐電單車速遞員,認為片主絕對正確,指當時保安員背向車輛,「唔砵你點話你知後面有車,唔通撞你呀?」並建議速遞員向物管公司作出投訴,直指涉事保安員及管理公司職員「一個惡過一個」。


港鐵表示,港鐵商場一向對於前線員工的工作及服務水平有既定的要求。就上述事宜,港鐵已完成調查,並已暫停2名相關職員於該商場的所有職務,同時亦已提醒前線員工遵從工作守則,並加強相關培訓。

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!