掃呢頁CODE去手機

2023年11月6日 星期一

張致恒:張致恒疑「性上癮」復發 現身性商店睇皮鞭 #張致恒

有讀者爆料指屢傳財困的藝人張致恒(Steven)單拖現身旺角鬧市,雖戴了Cap帽及口罩,但彪炳身形依然在人群中被認出,見他一個箭步直達樓上舖的性商店, ...






有讀者爆料指屢傳財困的藝人張致恒(Steven)單拖現身旺角鬧市,雖戴了Cap帽及口罩,但彪炳身形依然在人群中被認出,見他一個箭步直達樓上舖的性商店,見他踎低擒高仔細研究各種性商品,表現得相當有興趣。期間他又把玩SM用的皮鞭,似乎有意買作「懲罰」別人或被人「懲罰」之用,之後又拎住用品跟女店長密密傾作詳細了解,逼留大半個鐘依然未捨得離去,未知接受完結紮手術的他是否「性上癮」再度癮引,欲借助性用品追求另類刺激?


Steven接受東網訪問時否認在店內消費,而是返新工任售貨員:「之前我喺網上話搵工做,於是呢間性商品嘅老闆就透過網上問我冇有興趣嚟佢舖頭返工,我都考慮咗成個禮拜,怕啲人話我依家要賣Condom、性玩具維生,不過為搵食冇計,我一家六口,仲要養狗,負擔好大。」


問到是否高薪厚職?他謂薪金較高夠養家,每周返六日,每日工作9小時,其實跟一般Sales無異,只是涉及性商品,向客人推銷時,初時會有尷尬感,但返幾日工後又覺得已年屆38歲,又是4個小朋友的父親,所以克服心理障礙,日日準時返工,問到會否因他有「性上癮」之報道,故吸引老闆垂青?他直言:「或者係啦。」


首次任職性商品的感覺如何?他說雖知性商品用途,但當售貨員時就要更深入了解商品特質:「知多啲先可以介紹畀客,我好多嘢都唔太識,所以要問一齊做嘢嘅女經理,(有冇人認得你?)都有嘅,問我做乜喺度囉。」


據聞周永恒有意傾他合資做生意?Steven直認確有其事,打算做齊當「花生大王」:「佢話不如夾份賣花生,話夠晒噱頭,其後又提議賣鹵味,佢話識人批發滷水鵝,不過想搵高人流嘅舖,可惜啲租金又太貴,(試吓開網舖?)如果我哋做,梗係現真身好啲啦,用我哋嘅知名度吸客嘛。」問到現時鹵味生意是否撻Q?他又指計劃未告吹,因為只要有舖就可以考慮開檔。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!