掃呢頁CODE去手機

2023年11月17日 星期五

余文樂:謝忻台北街頭巧遇余文樂求合照遭拒 原來太奀冇人識 #余文樂 #謝忻

台灣41歲女星謝忻,經過不倫戀及裸照風波後,對娛樂圈嘅熱誠仍然絲毫未減,重返娛圈嘅佢平時亦會透過社交網同粉絲分享生活點滴。而日前,謝忻就分享道自己喺台 ...






台灣41歲女星謝忻,經過不倫戀及裸照風波後,對娛樂圈嘅熱誠仍然絲毫未減,重返娛圈嘅佢平時亦會透過社交網同粉絲分享生活點滴。而日前,謝忻就分享道自己喺台北街頭巧遇到余文樂嘅經過之餘,成件事仲尷尬到要搵窿捐呀!


謝忻喺社交網分享道,早前喺台北街頭取景進行業配拍攝時,見到一輛帥氣十足嘅重型電單車,停喺咖啡廳門前,並見到一位即使頭戴郵差帽都英氣爆燈嘅男士:「『天哪,余文樂!』我一眼便認出。幫我拍攝的攝影師當時完全背對着余文樂,我拚命地擠眉弄眼,企圖透過眼神示意男神就在後面。攝影師始終沒有會意過來,倒是余文樂走進咖啡廳前應該瞄到了我顏面神經失調的呆樣。」之後趁住拍攝空檔去買咖啡嘅謝忻,亦藉機問店員方唔方便同余文樂合照,未料店員回應道:「沒辦法喔,因為他是藝人,我想不太方便。」而謝忻亦回道:「藝人嗎?但……我也是耶。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!