掃呢頁CODE去手機

2023年11月17日 星期五

阿儀再次發文澄清為黃榕護航 繼續爆seed與網民發生「口水戰」 #黃榕

薛影儀(阿儀)早前與經理人林寶玉(Connie)鬧翻,林寶玉亦離開AMM亞洲心動娛樂向外闖,不再擔任阿儀的經理人。阿儀曾在社交平台大鬧林寶玉,及後林寶 ...




薛影儀(阿儀)早前與經理人林寶玉(Connie)鬧翻,林寶玉亦離開AMM亞洲心動娛樂向外闖,不再擔任阿儀的經理人。阿儀曾在社交平台大鬧林寶玉,及後林寶玉亦透露阿儀會私訊她。

昨日(16日)阿儀又在社交平台大鬧林寶玉,繼續力撐黃榕是「好朋友」:「我都已經講左好多次我都話冇誤交損友呀!點解你哋成日亂講嘢呀?」之後阿儀繼續為黃榕護航,又說黃榕有介紹工作給她,又說黃榕會帶她去玩等。

阿儀說:「我邊有誤交損友呀?我地果幾個朋友佢哋好好呀!佢哋有工作會介紹比我,我依家都有其他野做呀!我都多謝黃榕,葉小妍,yuki都有介紹工作比我,之前同幾個姊妹有活動約出嚟玩呀!舊年平安夜我哋幾個姊妹着住聖誕服去灣仔美食節,又去影相,又同黃榕在尖沙咀住酒店幾開心呀!我之前同d朋友扮過春麗、美少女、公主服、彌豆子、着住泰國服、扮選美佳麗、扮小丸子、我都覺得好有趣呀!」

阿儀還大數在AMM時沒有自由,什麼活動都不能參加:「我之前在atv、amm合約果陣時,如果有活動,有工作一定要經理人同意先可以比我參加,又唔可以去其他電視台。我唔想做有合約果d,我想自由身,之前有合約果陣時,寶玉有時有活動都唔會通知我,我之前同幾個朋友參加活動,我唔通知公司,我怕佢唔比我參加,我離開左AMM都有同心上人在ig同WhatsApp聯絡。」網民亦立即留言問阿儀的「心上人」到底是誰。

近日網上亦有張被改過的圖片流傳,指阿儀與最近一個賽車比賽的女郎很相似,原來阿儀亦有留意到,但她就大批這位女生「樣賤」:「我之前在中心學打拳都幾好玩,我都係第一次玩呀!之前整香薰蠟燭,大食會都係免費,幾好呀!近排講果個澳門賽車女郎話好似我,唔知果條友係邊個嚟呀!佢又樣賤!」當然亦有不少網民留言苦口婆心跟她說黃榕「不是好人」,但阿儀反而發脾氣,與網民再起衝突。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!