掃呢頁CODE去手機

2023年11月17日 星期五

陳慧琳準備赴美開個唱 想效法黎明坐低唱快歌:如果歌迷肯我可以 #陳慧琳 #黎明

天后陳慧琳(Kelly)今(17日)盛裝打扮出席品牌活動,身穿鱷魚皮長外套,梳着俐落髮型的她,相當型格,吸引不少途人圍觀。而在接受訪問的時候,她就透露 ...




天后陳慧琳(Kelly)今(17日)盛裝打扮出席品牌活動,身穿鱷魚皮長外套,梳着俐落髮型的她,相當型格,吸引不少途人圍觀。而在接受訪問的時候,她就透露將會一家人在美國慶祝聖誕節,皆因在12月份其在當地開演唱會,一舉兩得。

《陳慧琳Season2》巡迴演唱會正如火如荼舉行中,早前就已完成澳門站演唱會,而在該站中她有身穿一件黑色透視長裙,高貴又性感,在接受訪問時,問到該黑色裙算不算性感,她就笑言:「簡直係我極限,我試嗰時我冇諗住會着呢條裙上台,因為覺得咩都睇晒嘅,雖然係包到實,晒,但感覺上好坦蕩蕩。」

而身穿黑色透視裙上台的她,其實心裡面都感到害怕,因為當時老公劉建浩同兒子有前來捧場:「平時我喺我屋企着短褲T恤,阿仔都會話[你做咩唔着褲,着返條褲](阿仔咁保守?)佢見慣我着長褲掛。」

另外,即將在12月遠赴美加開演唱會的她,適逢聖誕節老公、兒子會否一同前往呢?她就二話不說:「會呀,今次佢哋好開心,因為疫情後都未出過埠,今次有得過白色聖誕,佢哋已經諗晒做咩。(老公plan 行程?)佢唔鍾意plan 行程,佢即興。(你會plan?)我就少少plan,但我會覺得放鬆吓,唔好plan 。(有冇準備聖誕禮物俾阿仔?冇,飛機票就係聖誕禮物,同埋睇媽咪演唱會。」又揚言已經幫兒子買好保暖外套,準備好去玩雪。

目前正為演唱會排舞的她,更笑言希望可以效法黎明(Leo)坐下來唱快歌,她笑言:「效法Leo坐喺度跳舞,我覺得幾好。(Leo都有郁吓)呢個無法避免,我都係行呢種路,如果歌迷肯,我可以成個演唱會唱快歌。」而預計她會在當地逗留三星期。

最後kelly 亦透露今年新年亦有可能是大兒子劉升最後一年在香港度過,因為他有可能明年要赴國外升學:「佢依家考緊公開試先,(有冇話去邊度?)未知,(自己有冇心水?)可能去爸爸以前讀過嗰間。(會唔會唔捨得?)會呀!」屆時可能會短暫陪伴兒子到當地了解與適應。


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!