掃呢頁CODE去手機

2023年12月8日 星期五

新聞女王|佘詩曼「佛系」爭視后 非親生女成數低:冇咪冇囉 #佘詩曼 #視后

提到許多網民大讚竟然肯大方回應粉絲貼文,並且透露真實年齡,她笑說:「係呀!我更正返佢,又冇乜嘢嘅,Google上網都會搵到啦!講大話都冇用,嗰刻又想話 ...




提到許多網民大讚竟然肯大方回應粉絲貼文,並且透露真實年齡,她笑說:「係呀!我更正返佢,又冇乜嘢嘅,Google上網都會搵到講大話都冇用,嗰刻又想話 ...






提到許多網民大讚竟然肯大方回應粉絲貼文,並且透露真實年齡,她笑說:「係呀!我更正返佢,又冇乜嘢嘅,Google上網都會搵到講大話都冇用,嗰刻又想話俾佢哋聽,佢錯咗!」

至於劇中是否被演繹上司的車婉婉「食住」,她表示:「佢係我以前嘅師傅,一個值得尊重嘅恩師,但梗係巴巴閉閉,請佢返嚟撳住我,佢把口又比較絕啲嘅,講啲嘢又寸嘴,所以文姐都要俾佢食吓。」

講到新劇會否開續集,她坦言:「呢樣嘢要睇返監製,我就冇咁大嘅權力,係開心!希望因為要超越第一集係難啲,真係要傾下一個新嘅劇本。」

被問到「文姐」角色爆紅,是否接多了商業演出,她表示:「呢排都多宣傳嘅嘢做,都有自己嘅工作,都有「文姐」效應,多謝大家請我做好多活動,都忙嘅。」至於倒數會否有活動,她笑說:「而家籌備緊,魚與熊掌,揀媽咪定揀邊個。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!