掃呢頁CODE去手機

2023年12月8日 星期五

佘詩曼:佘詩曼花六位數請食飯 新劇收視報捷感開心 #佘詩曼

視后佘詩曼(阿佘)、高海寧、何依婷、王敏奕、車婉婉,聯同無綫行政主席許濤、高層樂易玲等晚上在尖沙咀出席無綫台慶劇《新聞女王》慶功宴。劇集有好成績,首周 ...






視后佘詩曼(阿佘)、高海寧、何依婷、王敏奕、車婉婉,聯同無綫行政主席許濤、高層樂易玲等晚上在尖沙咀出席無綫台慶劇《新聞女王》慶功宴。劇集有好成績,首周平均收視錄得26.9點,成為2021年至今黃金時段收視冠軍。劇集最高收視點更去到27.9點,約有180萬觀眾收看,距離衝破30點邁進一大步。


劇集更在內地各大平台登上榜首,成績斐然。佘詩接受訪問對於劇集有好收視感到好開心,能否衝破30點就要靠觀眾棒場。經常請食飯的阿佘指今晚慶功宴是由無綫埋單,她指當然樂意再請大家慶功,但要集齊人有點難度,最少要等待將結婚的馬國明回來再慶功。


問到今次劇集請食飯是否花費不菲達六位數字?她笑說:「我冇計過呀,差唔多啦,開心咪得囉,李施嬅、馬國明、高Ling佢哋都有請,有來有往。」講到劇中「MAN姐」打扮成為模仿對象,她指劇中的服飾是劇組提供,手袋和首飾則出動私伙,出動了10多個包包,她笑說:「喺網上睇到好多視頻扮我哋造型,幾得意,一秒變咗我哋套衫。」她又指近期工作較忙,聖誕節正日能放一日假。總監製鍾澍佳對於劇集有好收視覺得是為港劇爭返一口氣,又透露大結局將連播兩小時,並移師到澳門進行儀式,齊齊睇大結局。


另外,高海寧講到劇集最高收視點去到27.9點,距離衝破30點邁進一大步。問到會否派福利?她笑說:「福利套戲入面派得唔夠多咩?仲有咩福利,唔知喎。」提議將為湯洛雯出嫁做姐妹的她趁機影三點式泳裝相派福利?她笑說:「冇時間呀,主角又唔係我。因為只係去幾日就返嚟做嘢,工作已經排到月尾。」對於湯洛雯婚禮她指一切保密,留待新人公佈,又透露近3個月已經出席了6個婚禮,給了不少人情。笑言她出席多個婚禮也搶不到花球?她說:「我係特登唔搶嘅,因為有個說法,話搶到花球之後就要半年內結婚,如果唔係就有排冇得結婚,我再努力下。(湯洛雯指定花球畀你?)你叫佢搵定個男朋友介紹畀我先,但我都唔擔保半年內可以結婚,依家事業咁好,梗係衝下事業先,好耐未試過好似依家咁忙,好開心。(再買樓?)未咁快,首期好難儲,好大筆,希望再賺多啲先。」
此外,將舉行演唱會的車婉婉正努力練歌、排舞及操馬甲線,透露會請《中年好聲音》的成員做嘉賓,不過,卻不會邀請《中2》學員做嘉賓,因比賽進行中,避免顧此失彼。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!