掃呢頁CODE去手機

2023年12月8日 星期五

Edan呂爵安70萬藍剔帳戶𥄫女再斷正 更是女優素海霖呢篇story #Edan #Edan@MIRROR #呂爵安 #素海霖 #繪麗奈

EDAN之前曾多次被指「咸濕」,在《膠戰S2》中被其他五位主持公認「鹹濕嘅膠人」、練美娟亦曾指MIRROR最鹹濕係Edan:「我覺得Edan最鹹濕!因 ...






EDAN之前曾多次被指「咸濕」,在《膠戰S2》中被其他五位主持公認「鹹濕嘅膠人」、練美娟亦曾指MIRROR最鹹濕係Edan:「我覺得Edan最鹹濕!因為佢血氣方剛,我成日見到佢休息時,都係睇女仔嘅IG。」今年2月更曾用IG看性感KOL而成為新聞頭條。

未料到事發不到一年,Edan繼續做自己睇靚女,港產AV女優素海霖在IG STORY上載截圖,力證Edan瀏覽其限時動態心情激動:「尋晚見到,好開心同驚嚇。雖然只係睇我story,但如果大家有睇我同志雲大師做訪問的話,就知道我係中意edan」她更大讚Edan果然做人光明磊落:「果然『名』人不做暗事,用自己acc睇。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!