掃呢頁CODE去手機

2024年5月29日 星期三

玄機:星玄|孫慧雪直言愛仔多過愛老公 嚇壞佗B連詩雅:有咁嚴重咩? #孫慧雪 #連詩雅

今日係5月29日農曆四月廿二,肖狗朋友偏財運不錯,有機會獲一筆意外收入。兩子之母嘅孫慧雪(雪雪)就係肖狗,佢自去年離巢無綫兼誕下細仔之後,逐漸轉型做K ...






今日係5月29日農曆四月廿二,肖狗朋友偏財運不錯,有機會獲一筆意外收入。兩子之母嘅孫慧雪(雪雪)就係肖狗,佢自去年離巢無綫兼誕下細仔之後,逐漸轉型做KOL,雖然係咁,但依然做到冇停手,而早前佢仲帶埋大仔,現身親子活動,雪雪本身就已經吸引到,唔少美妝品牌客戶,依家再帶埋仔仔,似乎想連親子都撈埋,收入自然多啦。


日前,雪雪接受網台訪問,同現正懷孕嘅連詩雅(Shiga),大談佗B過程及分享必備好物。雪雪指自己生第一及第二個小朋友,一啲都唔容易,又催Shiga唔好隔太耐先再生第二個,因為身體未必負荷到,仲笑話:「我以為自己已經好愛老公,愛到盡,點知當小朋友出世之後,相比起原來我唔係好愛我老公。」即刻嚇到Shiga大問:「有咁嚴重咩?」隨後,Shiga即指自己有同老公陳家樂講話:「無論我哋生咗小朋友都好,你要記住,我哋點解要生小朋友,因為我哋愛大家,所以想有下一代。」場面爆笑。


至於幸運星係天蠍座,身心處於極佳狀態,可望度過美好的一天。洪嘉豪(Kaho)就係天蠍座,上個月佢先後推出全新個人大碟,以及舉行首次個人紅館演唱會,小休期間Kaho,不時都會再次上載個唱嗰陣嘅相片及影片,到社交網,同歌迷網民再次回味當時嘅情形,Kaho你依家身心處於極佳狀態,要唱多啲好歌回饋歌迷呀。



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!