掃呢頁CODE去手機

2024年5月29日 星期三

草蜢高要求連舞台服裝都係新買 7月同8月都有演唱會猶如party #草蜢

香港殿堂級天團草蜢,上周六(25日)於澳門舉行《草蜢金夜狂熱音樂會》。雖然今次演出是酒店VIP的專屬場次,但草蜢三子對歌單、衣著都相當高要求,除了在演 ...




香港殿堂級天團草蜢,上周六(25 日)於澳門舉行《草蜢金夜狂熱音樂會》。雖然今次演出是酒店VIP的專屬場次,但草蜢三子對歌單、衣著都相當高要求,除了在演出前一晚進行了總綵排,開show當日中午,繼續與dancers及樂手商討各項可以改善的細節,而當晚三子的舞台服裝,均是全新添置,務求做到盡善盡美。

當晚草蜢三子以節拍強勁快歌登場,包括經典廣東歌《三分鐘放縱》、《紅唇的吻》國語版《一路順風》,以及《ABC》國語版《限時專送ABC》,將現場氣氛炒得超火熱。之後獻唱國語快歌《寶貝對不起》,蔡一智和蘇志威更衝到台下與觀眾近距離握手及拍照,而蔡一傑則留在台上,與走到台邊的觀眾握手,將音樂會氣氛推到頂峰。

除了勁歌連場,當晚三子分別有獨唱環節,蔡一傑獻唱《失樂園》,蘇志威演繹《深淵》,還有蔡一智的《看海的日子》,連串經典慢歌觀眾同樣聽得陶醉。蘇志威說:「今晚啲VIP特別熱情,以往都做過好多呢類VIP Show,但今晚係去到一個沸點、爆棚嘅地步。」

蔡一傑說:「今晚我就有少少蝦碌,因為台下有講國語嘅朋友,又有講廣東話嘅朋友,所以歌單上兩種語言都有,一時唱廣東話一時唱國語,搞到我有少少錯亂。」除了歌單滿足兩地觀眾的要求,草蜢更在台上首次獻唱他們的全新作品《Framily》。

蔡一智說:「今日都有新歌帶俾大家,係我寫嘅新歌《Framily》,我見台下觀眾嘅反應都好好。」除了新歌、還有新衫,蔡一傑說他們事前夾好了「銀」、「紅」兩個顏色,之後便各自搜羅戰衣,估不到出來的效果出乎意料地夾:「平日我哋要好勤力行街睇衫,因為大家對顏色都各有喜好,又要搵啲衫可以上得舞台,大家都知草蜢啲衫有幾勁,其實今日我哋先見到對方著嘅衫,只係之前夾咗顏色,呢個就係默契。」

除了5月澳門站,,蔡一傑續說:「七月十九同二十號,我哋會喺新加坡開兩場演唱會,其實而家都冇分,除咗新加坡,馬來西亞、台灣、香港、國內嘅朋友都會飛嚟睇,所以草蜢每次開演唱會都係一個大party。」身旁的蘇志威補充說:「仲有我哋八月十七日,會喺佛山開演唱會,好多住廣州嘅朋友都應承會過去支持我哋。」


本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!